Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Blitz til nikon F65
Fra : mitsu

Dato : 27-01-02 15:30

Hej NG
jeg har købt mig et Nikon F65 men jeg har hørt at en extern blitz skulle
være bedre også billiger i batterier, hvad vil en god ikke alt for stor
blitz koste og kan det betale sig at købe brugt "jeg tænker på om sådan en
har en hvis levetid"

Mvh Carsten

Fra : Permoje

Dato : 27-01-02 19:17

Hej
Hvad måtte du betale for udstyret kamera + evt. udstyr..........

Jeg har lige købt magen til.....så hvem har måske købt det billigst ???? det
kunne jo være sjovt at vide........

Men køb en ny blitz så ved du hvad du får......Købes evt. på nettet tjek de
forskellige pristjek steder.

Jeg gav 3500 kr. incl. batterier + nikon taske + 5 kval. film + uv-filter +
bære rem. er jeg blevet snydt

Jeg mangler også en blitz + evt. ekstra zoom objektiv. Skal vi handle
sammen for at få mest mulig rabat ??? Hvor bor du henne ???

Mvh. Permoje

Fra : mitsu

Dato : 27-01-02 20:12

"Permoje" <Permoje@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mangler også en blitz + evt. ekstra zoom objektiv. Skal vi handle
> sammen for at få mest mulig rabat ??? Hvor bor du henne ???

Hejsa
Jeg måtte give 4995,- for næsten det samme jeg fik ikke en bære rem med men
6 film + en 70/300mm objektiv, jeg ved ikke hvad sådan en objektiv koster,
findes der nogle "gode" steder at handle på nettet "billige + at man ikke
skal vente 1år for at få sine ting"

Mvh Carsten

Fra : KASO

Dato : 29-01-02 11:32

"mitsu" skrev d. 27-01-02 15:30 dette indlæg :
> [...]
stor
> blitz koste og kan det betale sig at købe brugt "jeg tænker på om

Der er vist ingen regler for levetid. Til mit gl. Olympuskamera havde
jeg en original blitz, der stadig virkede da jeg solgte det hele efter
12 år. Siden købte jeg til mit Nikon en Sunpak blitz, der holdt 2 år. Nu
bruger jeg en Sigma 430 blitz, som jeg er godt tilfreds med. Den er
lavet til Nikon, kraftig, og billig i anskaffelse. Der findes 2
versioner af den, men jeg købte den billigste, da mit F50 ikke kunne
udnytte de ekstra faciliteter.

Se f.eks. : http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=1003002

http://www.kandu.dk/