Kører spil bedre med XP Home end XP Pro?
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 27-01-02 15:00

Jeg syntes at have hørt en del om, at mange spil ikke kan køre under XP, men
jeg har på fornemmelsen, at det mest er under Pro versionen, at problemerne
forekommer. Nogen der kan be- eller afkræfte dette? Ville være rart nok at
vide inden jeg skifter til XP.

Fra : Gimmer

Dato : 27-01-02 15:25

det er ikke korrekt!
forskellen på PRO og home ligger ikke i hvorvidt maskinen skal kunne spille
spip, men hvilke ting så som "HO0ME" NETWORKING og server administration
osv. dvs der er ikke nogen forskel på de to versioner når det kommer til det
område om at afvikle spil.
vh Gimmer

Fra : Seth

Dato : 27-01-02 16:59

> "Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> wrote in message
> men
> problemerne

Jeg har ikke mødt et spil, som ikke kunne køre under Xp pro endnu...
måske de helt ældre (dos baserede) kunne have bøvl, men ingen af de nye
skaber knas..

Seth

Fra : Peter M.

Dato : 27-01-02 21:13

Laura og diamanten / Læs med Richard Scarry virker ikke. Min datter er dybt
skuffet.
Mvh Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 21:29

On Sun, 27 Jan 2002 16:58:36 +0100,
Seth <crow_104@hotmail.com> wrote:
> Jeg har ikke mødt et spil, som ikke kunne køre under Xp pro endnu...
> måske de helt ældre (dos baserede) kunne have bøvl, men ingen af de nye
> skaber knas..

Sacrifice vil ikke engang installere.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 27-01-02 23:41

On Sun, 27 Jan 2002 20:29:12 +0000 (UTC), nospam@home.terminal.dk
(Povl H. Pedersen) wrote:

>Sacrifice vil ikke engang installere.

What?? Jeg har da lige installeret det idag (ja, under xp)?! Hvad
siger den/hvilke fejl kommer der?

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-01-02 23:14

On Sun, 27 Jan 2002 23:41:12 +0100,
Simon Nejmann <snejmann@worldonline.dk> wrote:

> What?? Jeg har da lige installeret det idag (ja, under xp)?! Hvad
> siger den/hvilke fejl kommer der?

Jeg mener installeren crashede. Nu er jeg tilbage med gode gamle
stabile Windows 2000.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-01-02 23:59

On Sun, 27 Jan 2002 23:41:12 +0100,
Simon Nejmann <snejmann@worldonline.dk> wrote:

> What?? Jeg har da lige installeret det idag (ja, under xp)?! Hvad
> siger den/hvilke fejl kommer der?

Jeg fik spillet sammen med mit GeForce 2Ti grafikkort, og kan ikke
finde serienummeret (det er vel bag på en af mine mange papir
CD-Covers, og jeg har prøvet en 5-6 stykker).

Du kan vel ikke fortælle mig hvordan serienummeret ser ud ?
Bare erstat tal med andre tal, bogstaver med andre bogstaver.
Jeg fisker ikke efter et serienummer den vil godkende, det har
jeg nok et sted.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 29-01-02 14:22

Jeg har kørt med Windows XP Pro i over et halvt år nu, og jeg har endnu ikke
mødt et nyere spil som ikke virker under XP Pro.

Mvh.
Claus

Fra : Simon Nejmann

Dato : 29-01-02 15:52

On Mon, 28 Jan 2002 22:59:20 +0000 (UTC), nospam@home.terminal.dk
(Povl H. Pedersen) wrote:

> [...]
>Bare erstat tal med andre tal, bogstaver med andre bogstaver.
>Jeg fisker ikke efter et serienummer den vil godkende, det har

? = et tal eller bogstav.
????-????-????-????
Altså fire tal/bogstaver gange fire.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Peter L

Dato : 31-01-02 11:34

Lego Studio virker ikke unde XP. Lego ved det godt, selvom de ikke ligefrem
skilter med det.

Peter L

Fra : Shiva

Dato : 07-02-02 11:16