/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Sonofons langsomme e-mail til sms...
Fra : Jørgen Hansen


Dato : 05-12-00 14:50

Nu er det da i det mindste officielt, at Sonofon ikke gider gøre noget ved
deres lange tider på levering til xxxxxxxx@note.sonofon.dk.

Jesper Lindgren Christensen fra Sonofons kundeservice svarer mig:

"Med hensyn til den lange svartid, kan jeg oplyse at årsagen til
ventetiden er at ganske rigtigt prioriterer andre servicer før e-mail alert.
Således prioriterer systemet sms til sms højest, hvorfor anden sms
kommunikation kommer i anden række."

Så der er vist ingen grund til at gå og håbe på det bliver løst snart, og
man kan i stedet koncentrere sig om at vælge en af de øvrige mobilselskaber.

/Jørgen Hansen




 
 
Thomas Rokamp (06-12-2000)
Kommentar
Fra : Thomas Rokamp


Dato : 06-12-00 16:15

Sådan er det hos dem alle sammen. Den eneste måde du kan "sikre" dig at
beskeder kommer i første række, er ved at bruge en telefon til at sende
eller et program der er skrevet til det (ikke sms-scripts på internet)...
Og skal det være helt perfekt skal du skrive en besked indenfor det net du
tilhører.


"Jørgen Hansen" <j.f.hansen@forum.dk> wrote in message
news:90irph$r6i$1@news.inet.tele.dk...
> Nu er det da i det mindste officielt, at Sonofon ikke gider gøre noget ved
> deres lange tider på levering til xxxxxxxx@note.sonofon.dk.
>
> Jesper Lindgren Christensen fra Sonofons kundeservice svarer mig:
>
> "Med hensyn til den lange svartid, kan jeg oplyse at årsagen til
> ventetiden er at ganske rigtigt prioriterer andre servicer før e-mail
alert.
> Således prioriterer systemet sms til sms højest, hvorfor anden sms
> kommunikation kommer i anden række."
>
> Så der er vist ingen grund til at gå og håbe på det bliver løst snart, og
> man kan i stedet koncentrere sig om at vælge en af de øvrige
mobilselskaber.
>
> /Jørgen Hansen
>
>
>



KVN (06-12-2000)
Kommentar
Fra : KVN


Dato : 06-12-00 19:19

Hej Jørgen

Hvis de kalder SMS <> SMS højest prioriteret ville 2' prioritering jo være
en katastrofe.

SMS indenfor TDM abb. kvitteres alle efter 6-8 sek.

Fra TDM til Sonofon kan tage timer, og i 95% af tilfældende går den ikke
igennem med det samme, men returnerer kvitt. ... Kan ikke bla. bla. prøver
igen senere


Du kan jo længere nede i NG også se de utallige dialoger der har været
gående på Sonofons elendige service på området. Man fatter sgu' ikke med
bedste vilje at de kan tillade sig at være så arrogante og ligeglade

De skulle da prøve at læse diaologerne mellem alle de utilfredse kunder her
i NG

"Jørgen Hansen" <j.f.hansen@forum.dk> wrote in message
news:90irph$r6i$1@news.inet.tele.dk...
> Nu er det da i det mindste officielt, at Sonofon ikke gider gøre noget ved
> deres lange tider på levering til xxxxxxxx@note.sonofon.dk.
>
> Jesper Lindgren Christensen fra Sonofons kundeservice svarer mig:
>
> "Med hensyn til den lange svartid, kan jeg oplyse at årsagen til
> ventetiden er at ganske rigtigt prioriterer andre servicer før e-mail
alert.
> Således prioriterer systemet sms til sms højest, hvorfor anden sms
> kommunikation kommer i anden række."
>
> Så der er vist ingen grund til at gå og håbe på det bliver løst snart, og
> man kan i stedet koncentrere sig om at vælge en af de øvrige
mobilselskaber.
>
> /Jørgen Hansen
>
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste