Hej Jørgen
Hvis de kalder SMS <> SMS højest prioriteret ville 2' prioritering jo være
en katastrofe.
SMS indenfor TDM abb. kvitteres alle efter 6-8 sek.
Fra TDM til Sonofon kan tage timer, og i 95% af tilfældende går den ikke
igennem med det samme, men returnerer kvitt. ... Kan ikke bla. bla. prøver
igen senere
Du kan jo længere nede i NG også se de utallige dialoger der har været
gående på Sonofons elendige service på området. Man fatter sgu' ikke med
bedste vilje at de kan tillade sig at være så arrogante og ligeglade
De skulle da prøve at læse diaologerne mellem alle de utilfredse kunder her
i NG
"Jørgen Hansen" <j.f.hansen@forum.dk> wrote in message
news:90irph$r6i$1@news.inet.tele.dk...
> Nu er det da i det mindste officielt, at Sonofon ikke gider gøre noget ved
> deres lange tider på levering til xxxxxxxx@note.sonofon.dk.
>
> Jesper Lindgren Christensen fra Sonofons kundeservice svarer mig:
>
> "Med hensyn til den lange svartid, kan jeg oplyse at årsagen til
> ventetiden er at ganske rigtigt prioriterer andre servicer før e-mail
alert.
> Således prioriterer systemet sms til sms højest, hvorfor anden sms
> kommunikation kommer i anden række."
>
> Så der er vist ingen grund til at gå og håbe på det bliver løst snart, og
> man kan i stedet koncentrere sig om at vælge en af de øvrige
mobilselskaber.
>
> /Jørgen Hansen
>
>
>