VBSCRIPT
Fra : Jesper

Dato : 27-01-02 15:01

Hej.

Tidligere meddelelse kom forkert i byen....

Er der nogen der har forstand på subj.????

Jesper....

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-02 15:02

Jesper <oz5pc@post.tdcadsl.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c54082e$0$13961$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen der har forstand på subj.????

Ja, men proev i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.
Med vednlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper

Dato : 28-01-02 21:34

Ok det vil jeg også prøve.

Men hvis du også er ferm i det, så er her hvad jeg vil.

Ganske enkelt en side med en Multilinetextbox, og en winsock kontrol, hvor
der i html filen kan indtastes
ip og portnummer. De modtagne data skal så vises i textboxen. Når der f.eks
er kommet 500 linier derind,
skal den slette fra oven af....

Jesper....

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-01-02 15:51

Jesper <oz5pc@post.tdcadsl.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c55b5c7$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
hvor
> der i html filen kan indtastes
> ip og portnummer. De modtagne data skal så vises i textboxen. Når der

Det er nok mere komplikeret end hvad jeg lige hurtigt kan skrive ned
her. Du faar helt sikker mere hjaelp i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp, saa jeg futter dertil
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann