Tlf.svarer fra mobil
Fra : P. Sørensen

Dato : 05-12-00 12:39

Hej - hvem kan hjælpe?
Jeg har en Nokia 5110 og en tlf. svarer B&O 1100.
Man skulle kunne ringe sin egen tlf. svarer op udefra og "tappe" den for
meddelelser, men det virker ikke fra 5110`eren - men ok fra andre alm.
telefoner.
Der skal trykkes "*" og så en kode, men den reagerer ikke på stjernen på
mobilen.
Hvad kan jeg gøre?
hilsen og tak
Preben S.

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : N/A

Dato : 07-12-00 10:26

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 07-12-00 10:26

On Tue, 5 Dec 2000, Niels Andersen wrote:

> "P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> wrote in message
>
> Jeg mener at der er et eller andet sted hvor du kan slå DTMF-toner til.
> Alternativt kan du under opkald gå ind i menuen og vælge noget i stil med
> "Send DTMF" hvor du kan skrive det der skal sendes, og så trykke OK.
>

> Mvh.
>
> Niels Andersen

Det forekommer mig at DTMF toner bruges når der der "programmeres" en
pause ind i et nummer, som jeg har gjort når jeg skal slå min duet til
eller fra.

Du kan jo prøve at oprette det i telefonbogen i telefonen, hvor du angiver
telefonnummeret hjem til din telefonsvarer + evt. en pause + koden

(når du har tastet nummeret ind, kan du (bl.a.) angive en pause med et "p"
som du finder ved at trykke på "*" nogle gange indtil p vises)

Hvis du ikke vil have koden stående i telefonnummeret, og dermed selv vil
trykke koden hver gang, kan du istedet for "p" vælge "w" på samme måde,
det betyder "wait" dvs. den venter på at du skal foretage dig noget,
f.eks. trykke en kode eller et lokalnummer.

Jeg mener at denne angivelse af "p" eller "w" gør at der efterfølgende
sendes DTMF toner, jeg er dog ikke sikker......?

--
Mvh. Finn