produktion stoppet hjælp!!
Fra : Renè

Dato : 27-01-02 14:04

Hej Gr.
Jeg er ejer af en EVEREX 3500 bærbar, jeg mangler en maual for at se om den
evt. kan opdateres fra en Pentium 90 mhz op til ?,
Jeg prøvede at kontakte fabrikanten via deres hjemmeside, hvor jeg
eftersøgte manual, de var så venlige at svare at produktionen var stoppet,
så det kunne de ikke, håber en her i gr. ligger inde med en eller der er
nogen der ved hvor man så kan få den.
mvh. Renè

Fra : Óðin

Dato : 27-01-02 14:22

"Renè" <isl41718@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det kunne de ikke, håber en her i gr. ligger inde med en eller der er

Jeg ville købe en ny/brugt. Selvom du opgraderer processoren til noget
bedre, er det ikke sikkert at resten af computeren kan følge med, og
pludselig har du betalt ligeså meget som for en ny/brugt bedre computer.

Mvh.

/Óðin

Fra : Renè

Dato : 27-01-02 14:40

jeg har processer fra 90mhz op til 233 så det skulle ikke være en udgift,
mvh Rene

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-01-02 01:26

"Renè" <isl41718@tiscali.dk> wrote in

> jeg har processer fra 90mhz op til 233 så det skulle ikke være en
> udgift, mvh Rene

Hmm, hvis du får en intel pentium 200 eller lignende til overs der
passer i en socket 7 - så giv mig lige et praj, da jeg gerne skulle
have opgraderet min gamle stationære.

Flemming