Siemens C35i problem
Fra : JD

Dato : 27-01-02 13:19

Hej Ng.

Er der en venlig sjæl her i gruppen som kan forklare mig hvordan man skiller
en Siemens C35i ??
Efter jeg har tabt telefonen på gulvet er der pludselig ingen lyd!! jeg
tænkte at man måske selv kunne lave den??

Mvh
Jakob

Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-01-02 14:45

En C35i er clipset sammen, så du skal bare fjerne klappen bagpå og så
batteriet, så kan man lirke lidt med plastictapperne langs siderne, og til
sidst er den skilt ad. Men vær forsigtig, for der skal lidt vold til, og for
meget vold kan gøre at plasticket knækker.

Claus