Back to the future og E.T. til sommer !
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-01-02 13:11

Fra The Digital Bits :

"We've got word today that Universal's Back to the Future Trilogy is set to
street in July, with E.T. following in August."

Thomas

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-01-02 14:00

Thomas Mouritsen wrote:

> Fra The Digital Bits :
>
> "We've got word today that Universal's Back to the Future Trilogy is set to
> street in July, with E.T. following in August."

Så er det store spørgsmål bare om det bliver editerede udgaver eller ej.
Jeg har personligt ikke lyst til at ha en Back to the Future hvor de
har fjernet terroristerne pga den 11 september aller endnu værre en
remasteret E.T. hvor man digitalt har ændret alle skydevåbene til walkie
talkies og dubbet ordet terrorrist af samme årsag. Kunne dog godt tænke
mig at extrascenerene var blevet lagt ind som extra materiale men jeg
vil sku ha den originale film.

Tenz.

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-01-02 14:19

Hejsa

Jeg har det på præcis samme måde. I det hele taget er jeg meget
træt af instruktører der gå tilbage og ændre på et af deres tideligere
værker. Jeg blev næsten sur da jeg hørte at Ridley Scott ville
ændre nogle af lydeffekterne i Blade Runner. Jeg syntes der var nok
vi måske ikke fik den originale biograf version (med V.O.) at se på
DVD.

Hvorfor kan de ikke bare lade deres film være? De har jo givet dem
videre til publikum så det er jo egentlig ikke deres længere. De er
blevet en flok gamle bange mænd, der vil ødelægge nogle unge ny-
skabende instruktørers arbejde.

Hilsen

Peter

Fra : Morten Steen

Dato : 27-01-02 14:50

> [...]
> talkies og dubbet ordet terrorrist af samme årsag. Kunne dog godt tænke
> mig at extrascenerene var blevet lagt ind som extra materiale men jeg

Jeg læste... på DVDfile, tror jeg, at E.T. kommer i begge udgaver! En
box-ting af en art, hvor man altså både får originalen samt den nye
udgave... sweeeet.

Morten

Fra : Claus Nielsen

Dato : 27-01-02 14:58

>Så er det store spørgsmål bare om det bliver editerede udgaver eller ej.
> Jeg har personligt ikke lyst til at ha en Back to the Future hvor de
>har fjernet terroristerne pga den 11 september

Med hensyn til Back to The Future, så lader det ikke til at vi skal
gøre os de helt store bekymringer.

"As far as making any changes in any of the BTTF movies for DVD
release, although I'm not the director and I don't have final say, I
can't believe Bob Z would allow it. (And if he considered it, I'd do
my best to talk him out of it!) As you know, Bob has never re-edited
any of his films for home video. He releases the movie to theaters
that he wants audiences to see, and he doesn't change them later. The
theatrical release of a Zemeckis film IS the director's cut."

Bob Gale talks Back to the Future DVDs
http://www.bttf.com/backtalk/20020117.shtml

> [...]
>talkies og dubbet ordet terrorrist af samme årsag. Kunne dog godt tænke
>mig at extrascenerene var blevet lagt ind som extra materiale men jeg

Det sidste jeg kan mindes at have læst er, at er der planer om at
udgive de nye og den originale version på én og samme disc. Men det
vil jeg se før jeg tror det. :)

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-01-02 15:07

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> talkies og dubbet ordet terrorrist af samme årsag. Kunne dog godt tænke
> mig at extrascenerene var blevet lagt ind som extra materiale men jeg

En talsmand for Spielberg har tidligere udtalt, at BEGGE udgaver af E.T. vil
blive tilgængelige, så der er da håb.

Den omdiskuterede dialogændring i E.T. er i øvrigt en sensationsjounalistisk
"and". Linien er ganske vidst blevet dubbet, men det skulle allerede være
sket før udgivelsen af den første amerikanske videoudgave omkring 1988.

MVH
Jens

Fra : Sadat

Dato : 28-01-02 19:26

> [...]

> talkies og dubbet ordet terrorrist af samme årsag. Kunne dog godt tænke
> mig at extrascenerene var blevet lagt ind som extra materiale men jeg

Det er egentligt sjovt ik? I USA er der tv-serier og tons af film omkring 2.
Verdens krig, der døde ca. kun over 100 gange flere end der gjorde ved World
Trade. Men det er ok? Fordi det ikke skete i USA? Det er da nok alt for
plat.... De burde da tænke sig mere om, som om at der ikke kommer film i
fremtiden omkring World Trade....

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- Inside your ugly... ugly like me!

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-01-02 20:18

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Trade. Men det er ok? Fordi det ikke skete i USA? Det er da nok alt for
> plat.... De burde da tænke sig mere om, som om at der ikke kommer film i

D.v.s. Pearl Harbor ikke skete i USA?? Jeg er også ret sikker på at alle dem
der døde ved D-day er kede af at høre at det ikke berørte USA (hvilket jeg
næsten kan udlede af det du siger)! Og tro mig, der kommer flere film om 11.
september og Afghanistan-krigen. Oliver Stone har allerede sagt han gerne
vil instruere den. Men der kan måske være noget om at røgen fra WTC godt
lige må lægge sig og soldaterne i Afghanistan gerne må være sikkert hjemme
inden vi begynder at se WTC styrte sammen på det store lærred... Men hvorfor
nu også skynde på den? Vi har jo alle historien rimelig klart inde på
nethinden....

Jeg tror heller ikke der var mange der havde lyst til at lave film om
Holocaust og D-day i 1945....
Du skal nok få din(e) film om 11. september!

Mikkel Selsøe Sørensen