Billeder fra Køge / lørdag
Fra : Line Wolff

Dato : 27-01-02 13:02

Hej alle

Så fik jeg lagt billederne fra Køge op på hjemmesiden - vi mødte bla. Helle
og Camilla (og deres dejlige misser)!!

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-01-02 14:20

"Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Så fik jeg lagt billederne fra Køge op på hjemmesiden - vi mødte bla.
> [...]
Hej Line

Flotte billeder, det er næsten som at være der selv

Jeg GLÆÆÆÆDER mig til der kommer en udstilling her i Jylland

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 28-01-02 21:27

Hej Line! Tak fordi du lagde billeder ud. Det er sjovt at se nogen, man
kender, i forhold til bare at se de "officielle" fotos fra udstillingerne.

Hilsen Birgitte