Lav lyd i Audiovox
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-12-00 20:50

Hejsa!

Flere af mine venner brokker sig over, at de næsten ikke kan høre mig.
Min Audiovox har åbenbart fået problemer med lyden, jeg har ikke
problemer med at høre folk, men de kan næsten ikke høre mig.

Jeg tænker lidt på at sende den til rep. - den er kun 6-7 mdr. Nogle
der ved, hvor lang tid såden en rep. vil tage? Den er købt sammen med
Sonofon Variant ab., som jeg netop har opsagt (lyden var også dårlig
hos Sonofon, så det har ikke noget med det at gøre).

Sendes telefonen til Sonofon? Er det dem der står for reperationen?
[Så kunne man forvente at komme bagerst i køen, når jeg netop har
opsagt ab. hos dem.]

Hvor lang tid skal jeg forvente at skulle undvære min telefon?
--
venligst,
Lasse

Gratis Julebryg - nu med sne på *<
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Jesper

Dato : 04-12-00 21:24

Du indlever den der hvor du har købt den eller sender den til Teleservice
Esbjerg
med en kopi af dit garantibevis og en fejlbeskrivelse.
De vil reparere den eller ombytte den (swap) - reparations tiden er normal
5 - 10 arbejdsdage.

Jesper.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-12-00 21:57

Jesper skrev:

>Du indlever den der hvor du har købt den eller sender den til Teleservice
>Esbjerg

Det er dem der rep. Audiovox i Danmark?

>med en kopi af dit garantibevis og en fejlbeskrivelse.
>De vil reparere den eller ombytte den (swap) - reparations tiden er normal
>5 - 10 arbejdsdage.

Jeg er bare bange for at få den retur uden fejludbedring. Det er jo
sådan en dum fejl, for egentlig virker telefonen jo, folk har bare
meget svært at høre hvad jeg siger... Men jeg prøver at smutte i
Fredgaard og høre dem.

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 04-12-00 22:21

En af mine venner har også en audiovox, det er næsten umugligt at høre hvad
han siger!!!!! Det må være et udbredt problem!!

Fra : Keld Petersen

Dato : 06-12-00 09:45

Jeg købte en audiovox for et lille år siden, og jeg beholdt den i ca. 20
minutter. Jeg ringede glad til min mor for at give hende mit nye nummer - og
telefonen lød så dårligt at hun - MIN MOR - ikke kunne genkende min
stemme... så ringede jeg til min bror - som dårligt kunne forstå mig... og
SÅ gik jeg tilbage til vores lokale Expert og returnerede den... mage til
ubrugeligt bras...