Jeg købte en audiovox for et lille år siden, og jeg beholdt den i ca. 20
minutter. Jeg ringede glad til min mor for at give hende mit nye nummer - og
telefonen lød så dårligt at hun - MIN MOR - ikke kunne genkende min
stemme... så ringede jeg til min bror - som dårligt kunne forstå mig... og
SÅ gik jeg tilbage til vores lokale Expert og returnerede den... mage til
ubrugeligt bras...
Rasmus Bernth Jensen <rasmus_bernth@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:90h1vr$2rcp$1@news.cybercity.dk...
> En af mine venner har også en audiovox, det er næsten umugligt at høre
hvad
> han siger!!!!! Det må være et udbredt problem!!
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:a6tn2t0q4lf5o77fghgnpp6hqpptkiieko@news.inet.tele.dk...
> > Hejsa!
> >
> > Flere af mine venner brokker sig over, at de næsten ikke kan høre mig.
> > Min Audiovox har åbenbart fået problemer med lyden, jeg har ikke
> > problemer med at høre folk, men de kan næsten ikke høre mig.
> >
> > Jeg tænker lidt på at sende den til rep. - den er kun 6-7 mdr. Nogle
> > der ved, hvor lang tid såden en rep. vil tage? Den er købt sammen med
> > Sonofon Variant ab., som jeg netop har opsagt (lyden var også dårlig
> > hos Sonofon, så det har ikke noget med det at gøre).
> >
> > Sendes telefonen til Sonofon? Er det dem der står for reperationen?
> > [Så kunne man forvente at komme bagerst i køen, når jeg netop har
> > opsagt ab. hos dem.]
> >
> > Hvor lang tid skal jeg forvente at skulle undvære min telefon?
> > --
> > venligst,
> > Lasse
> >
> > Gratis Julebryg - nu med sne på *<
> >
http://fergusons.dk/ebeer/
>
>