snake high score
Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 04-12-00 19:43

hej

er der nogen der ved hvordan man sletter sin high score i snake på en nokia
telefon.

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 05-12-00 00:02

> er der nogen der ved hvordan man sletter sin high score i snake på en
nokia
> telefon.

Indstillinger --> Genetabler standartopsætning --> Indtast sikkerhedskode
(er 12345 hvis den ikke er ændret) --> Tænd og sluk for fonen --> Færdig!

--
Glædelig jul og godt Tub'år *<
[UC]Rabberman

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 05-12-00 07:17

[UC]Rabberman <rasmus@westh.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WyVW5.7052$_p.79029@news010.worldonline.dk...
> nokia
> >
> Indstillinger --> Genetabler standartopsætning --> Indtast sikkerhedskode
> (er 12345 hvis den ikke er ændret) --> Tænd og sluk for fonen --> Færdig!

Tak skal du have, Ikke fordi jeg skal have slette men highscore(som jeg
forfærdelig lang tid på at sætte, men jeg kender en der gerne vil.

mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 21:07

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 05-12-00 21:07

Stephen Møller <steph@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90j2fe$3lb$1@news.inet.tele.dk...
> Men husk at dine andre opsætninger bliver også slettet. fx. Ringtoner,
> celle-infomation og andre ting der ikke ligger på SIM-kortet. Dog ikke
> Telefon-nummer der ligger i Telefon's Memery (3210 og 5110 har ikke
> Telefon-memery)

Ja jeg blev lidt nervøs da jeg ikke kunne finde ordbogen bagefter. Et opslag
i manualen løste dog hurtigt det problem.

Nu skal jeg så bare have fundet de forskellige ringetoner igen

mvh

Dennis Thode Nielsen