opkald til mobil
Fra : Erik Henrichsen

Dato : 27-01-02 11:38

Hej,

Da jeg ringer meget lidt overvejer jeg at opsige mit fastnet. Spørgsmålet
er, hvad koster det at ringen til en mobilelefon - man skulle jo nødig
skræme famile og venner væk

Hvor kan man evt. finde oplysninger om priser?

mvh
Erik

Fra : Fischer

Dato : 27-01-02 11:51

> Da jeg ringer meget lidt overvejer jeg at opsige mit fastnet. Spørgsmålet
> er, hvad koster det at ringen til en mobilelefon - man skulle jo nødig
> skræme famile og venner væk

Ved TDC:
Dagspris = 1,75 kr. Det halve om aftenen og søndag.

> Hvor kan man evt. finde oplysninger om priser?

http://www.teledanmark.dk/menu/sm11.htm (vælg minutpriser indland)

*Fischer

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 27-01-02 16:01

Hej

Tak for svaret. Hvis 1,75 er prisniveauet bliver det næppe aktuelt

mvh.
Erik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 22:16

On Sun, 27 Jan 2002 16:00:33 +0100,
Erik Henrichsen <henrichsen@stofanet.dk> wrote:
> Hej
>
> Tak for svaret. Hvis 1,75 er prisniveauet bliver det næppe aktuelt

Så må de ringe et forvalg, eller evt. selv anskaffe sig en mobil.
Så falder priserne.

De 1.75 er i dagtimerne. Det er halv pris om aftenen.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-01-02 19:22

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Så må de ringe et forvalg, eller evt. selv anskaffe sig en mobil.
> Så falder priserne.
>
> De 1.75 er i dagtimerne. Det er halv pris om aftenen.

Egentligt kan jeg ikke lide at gøre reklame for Telia, men fra en Telia mobil
til en anden Telia mobil kan man ringe for 80 øre per minut hele døgnet.
Abonnementsafgift 40 kr per måned. Prisen på 80 øre per minut er betinget
af at den opringende telefon befinder sig på Telias net (og ikke roamer på
Sonofons net) - produktet hos Telia hedder Telia Choice.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 30-01-02 20:14

> Egentligt kan jeg ikke lide at gøre reklame for Telia, men fra en Telia
> mobil til en anden Telia mobil ........

..... som vist ikke er interessant i dette tilfælde.
Jeg tror at Erik søgte info. om pris for fastnet -> mobil.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-01-02 00:17

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> .... som vist ikke er interessant i dette tilfælde.
> Jeg tror at Erik søgte info. om pris for fastnet -> mobil.

I know, men han syntes vist at det var lige rigeligt dyrt, og derfor anviste jeg
andre løsninger hvor der kan ringes billigere til visse mobiler (fra en anden mobil).

Claus