Væk med rapporter.! Men hvordan
Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-12-00 15:45

Jeg har en 6150, men debitel, hver gang jeg sender en sms besked, kommer der
en sms retur, hvor der står den er afleveret.!
Det vil jeg gerne have fjenet men hvordan.!! Det er ikke under
aktivitetsrapporter.!

mvh Jacob.!

Fra : PerlConzult

Dato : 09-12-00 16:36

Hvis det ikke er det, så prøv engang at ringe til dit tlf selskab.

-
Fyn er fin, det er jeg også når man kender mig
-