Billig Udbyder
Fra : Claus Andersen

Dato : 27-01-02 10:54

Hej til Alle

Jeg har fra en kammerat hørt at der skulle være en udbyder som tilbyder en
xdls forbindelse på 1024/512 for ca. 350.- md. og speeder den op i weekenden
til 2048/512 uden ekstra omkostninger.
Men problemet er at han ikke kan huske hvilken udbyder det var, eller hvor
han havde læst det. han mener at det var på e-punkt eller msn, men der har
jeg ikke kunnet finde noget... Er der nogle der kan hjælpe ??
Hilsen Claus Andersen
c.andersen@email.dk

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 27-01-02 12:51

It seems Claus Andersen wrote:
> [...]
> xdls forbindelse på 1024/512 for ca. 350.- md. og speeder den op i weekenden

Prisen passer ikke helt, men produktbeskrivelsen passer på CyberCity
Flex ADSL:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/cybercity_flex/

> Men problemet er at han ikke kan huske hvilken udbyder det var, eller hvor
> han havde læst det. han mener at det var på e-punkt eller msn, men der har
> jeg ikke kunnet finde noget... Er der nogle der kan hjælpe ??

e-punkt og MSN er vist ikke accessprovidere....

--
Soeren Schroeder, Cybercity
"To define recursion, we must first define recursion."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-02 14:18

Sun, 27 Jan 2002 11:51:11 +0000 (UTC), skrev Soeren Schroeder
<spam_me_senseless@dot.dk>:

>e-punkt og MSN er vist ikke accessprovidere....

Men han kan vel godt have læst om det der.
--
med venlig hilsen
Knud