USB-problemer efter BIOS-update
Fra : Peter B

Dato : 27-01-02 10:06

Hej NG

Pga. problemer med at få mit Asus p5a til at genkende en 40 gb hdd fulgte
jeg denne vejledning http://hjem.get2net.dk/Quake2/P5A/index.htm hvilket
forløb perfekt. Nu er problemet bare at mine USB-enheder ikke virker og
enable funktionen er væk i setup. Vedkommende der har lavet vejledningen har
tilsyneladende haft samme problemer men skriver ikke hvordan han har løst
dem.
Nogen gode bud?

Mvh. Peter Berthelsen

Fra : Peter B

Dato : 27-01-02 18:31

I slipper for at blødgøre jeres hoveder yderligere - jeg har selv snust mig
frem til en løsning

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 27-01-02 20:49

> I slipper for at blødgøre jeres hoveder yderligere - jeg har selv snust mig
> frem til en løsning

Det er sjovt som du siger at:

Og så skriver du det heller ikke selv...

Husk nemlig altid at feje foran naboens dør først. Eller noget i den stil.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Peter B

Dato : 28-01-02 16:52

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Og så skriver du det heller ikke selv...
>
> Husk nemlig altid at feje foran naboens dør først. Eller noget i den stil.

Ja, jeg ved det godt, men jeg ville jo heller ikke belaste serveren med
unødig information såfremt ingen har haft samme problem som mig...

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-01-02 23:55

> Ja, jeg ved det godt, men jeg ville jo heller ikke belaste serveren med
> unødig information såfremt ingen har haft samme problem som mig...

Skriv din løsning. Pleeeeeze. Det er så kedeligt at læse en bog, hvor den
sidste side mangler.

mvh
Jeppe Seidelin Dam