html/script som finder folks ip-adresse
Fra : Kim

Dato : 27-01-02 03:51

Mine besøgende vil gerne se hvad deres ip adresse er, er der en
nem html kode at indsætte ??

Skriv til min e-mail: julebetty@ofir.dk

TAK TAK

privatdetektiverne finder gratis forsvundne personer
www.privatdetektiverne.subnet.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-02 04:14

Sun, 27 Jan 2002 02:50:49 +0000 (UTC), skrev Kim
<julebetty@ofir.dk>:

>Mine besøgende vil gerne se hvad deres ip adresse er, er der en
>nem html kode at indsætte ??

Med jaascript kan det idst kun lade sig gøre i Netscape og ikke i
IE, f.eks.
<http://www.javascript.nu/javascript/javaip.shtml>

Hvis det skal virke i IE, så skal du have fat i noget serverside,
som cgi eller php.

Sprørg da i en af webdesign.serversidegrupperne efter, hvad du
har mulighed for.

>Skriv til min e-mail: julebetty@ofir.dk

Nej da.
Man spørger i nyhedsgrupper og får svar samme sted.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 27-01-02 14:51

Kim wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Mine besøgende vil gerne se hvad deres ip adresse
> er, er der en nem html kode at indsætte ??

Desvaerre ikke nogen HTML kode. HTML er et struktursprog til
dokumenter paa World Wide Web - ikke noget andet.

Men der findes mange andre maader du kan goere det paa. Hvilke
teknologier understoetter din server/webhotel?

Hvis den understoetter SSI - kig her:
http://www.html.dk/tutorials/ssi/lektion5.asp

Hvis den understoetter ASP - kig her:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/vbob
5vsj.asp

Hvis den understoetter PHP, saa kig her:
http://webcafe.dk/php

Mvh
Jonas