VIa drivere - hvad gør de
Fra : Jan

Dato : 27-01-02 00:21

Hej

Har købt en AMD 1800XP+ og installeret XP på den.
Maskinen kører meget ustabilt - nu har nogen spurgt om jeg har installeret
Via drivere på den - hvad er det for noget og hvor skal jeg det.

Mvh
Jan

Fra : Prost

Dato : 27-01-02 01:31

www.viahardware.com

Fra : Frank Andersen

Dato : 27-01-02 19:30

Hvis du har et bundkort med Via chipset, får de kort og godt dit system til
at fungere ordentligt.

Frank