|
| Club Blah Blah vil ikke sende faktura Fra : Anders Olsen |
Dato : 27-01-02 00:19 |
|
Hej
Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den
dukkede også op nogle dage inde i det nye år, men uden faktura. Det
eneste vedlagte var en pakkeseddel, men den kan jeg ikke bruge til så
meget. Jeg SKAL bruge en faktura til mit regnskab.
Jeg har ringet til deres kundeservice 3 gange, og de har hver gang fået
mit EMEI-nummer og lovet at de ville sende en faktura. Jeg har 2 gange
e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.
Men intet har hjulpet. De gider ikke engang svare hvorfor der ikke
dukker en faktura op.
Har nogle af jer været i lignende situationer? Hvad gør man?
--
Mvh
Anders Olsen
| |
Flemming Lynggaard (27-01-2002)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 27-01-02 15:28 |
|
"Anders Olsen" <aso@mail1.sofanet.dk> wrote in message
news:MPG.16bd57a3f4589395989686@news.stofanet.dk...
> Hej
>
> Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den
Mine erfaringer med Club Blah Blah siger at de er utroligt uprofessionelle
og har meget rod i deres serivice og regnskab. Ville ikke anbefale nogen at
købe noget hos dem
Hygge
F
| |
Povl H. Pedersen (27-01-2002)
| Kommentar Fra : Povl H. Pedersen |
Dato : 27-01-02 21:43 |
|
On Sun, 27 Jan 2002 00:18:32 +0100,
Anders Olsen <aso@mail1.sofanet.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den
> dukkede også op nogle dage inde i det nye år, men uden faktura. Det
> eneste vedlagte var en pakkeseddel, men den kan jeg ikke bruge til så
> meget. Jeg SKAL bruge en faktura til mit regnskab.
>
> Jeg har ringet til deres kundeservice 3 gange, og de har hver gang fået
> mit EMEI-nummer og lovet at de ville sende en faktura. Jeg har 2 gange
> e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
> lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.
>
> Men intet har hjulpet. De gider ikke engang svare hvorfor der ikke
> dukker en faktura op.
>
> Har nogle af jer været i lignende situationer? Hvad gør man?
Har du betalt ?
Hvis du har betalt med Dankort, så fortæl dem at du vil gå
i banken og trække betalingen tilbage, idet de ikke har leveret
hvad du har bestilt.
| |
Flemming Lynggaard (28-01-2002)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 28-01-02 11:16 |
|
"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message
news:slrna58pi3.80n.nospam@home.terminal.dk...
> On Sun, 27 Jan 2002 00:18:32 +0100,
> Anders Olsen <aso@mail1.sofanet.dk> wrote:
> > Hej
> >
>
> Hvis du har betalt med Dankort, så fortæl dem at du vil gå
> i banken og trække betalingen tilbage, idet de ikke har leveret
> hvad du har bestilt.
Det ville nok ikke være det smareste har han legalt nok har fået det han har
betalt for..
F
| |
Povl H. Pedersen (28-01-2002)
| Kommentar Fra : Povl H. Pedersen |
Dato : 28-01-02 18:15 |
|
On Mon, 28 Jan 2002 11:16:01 +0100,
Flemming Lynggaard <edbmongol@edbmongol.dk> wrote:
>> Hvis du har betalt med Dankort, så fortæl dem at du vil gå
>> i banken og trække betalingen tilbage, idet de ikke har leveret
>> hvad du har bestilt.
>
> Det ville nok ikke være det smareste har han legalt nok har fået det han har
> betalt for..
Du har krav på en faktura. Og forretningen må ikke hæve
pengene før varen er leveret. En dellevering giver dem
ikke ret til at hæve hele beløbet.
| |
Anders Olsen (28-01-2002)
| Kommentar Fra : Anders Olsen |
Dato : 28-01-02 16:20 |
|
In article <MPG.16bd57a3f4589395989686@news.stofanet.dk>,
aso@mail1.sofanet.dk says...
> Jeg har ringet til deres kundeservice 3 gange, og de har hver gang fået
> mit EMEI-nummer og lovet at de ville sende en faktura. Jeg har 2 gange
> e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
> lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.
Så dukkede fakturaen endelig op. Opbygget på Excels fakturaskabelon, men
skidt med det - der er jo de oplysninger, som jeg skal bruge.
Bare ærgeligt, at man er nødt til at true dem med bål og brand før de
hoster op med en faktura. Lidt fatisk kommunikation ville ha' hjulpet...
--
Mvh
Anders Olsen
| |
Ole & Susanne (29-01-2002)
| Kommentar Fra : Ole & Susanne |
Dato : 29-01-02 06:09 |
|
"Anders Olsen" <aso@mail1.sofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.16bd57a3f4589395989686@news.stofanet.dk...
> Hej
>
> Jeg købte lige før årsskiftet en mobiltelefon hos Club Blah Blah. Den
> dukkede også op nogle dage inde i det nye år, men uden faktura. Det
> eneste vedlagte var en pakkeseddel, men den kan jeg ikke bruge til så
> meget. Jeg SKAL bruge en faktura til mit regnskab.
>
> Jeg har ringet til deres kundeservice 3 gange, og de har hver gang fået
> mit EMEI-nummer og lovet at de ville sende en faktura. Jeg har 2 gange
> e-mailet til deres kundeservice samt til en intern adresse, som jeg fik
> lokket ud af en af deres servicemedarbejdere.
>
> Men intet har hjulpet. De gider ikke engang svare hvorfor der ikke
> dukker en faktura op.
>
> Har nogle af jer været i lignende situationer? Hvad gør man?
>
> --
> Mvh
> Anders Olsen
| |
|
|