Opdatering af 3310. Nogen der har fået ret~
Fra : Japster

Dato : 03-12-00 17:20

Hej.

Jeg ved dette har været postet før, men jeg kunne sgu ikke finde det.
Er der nogen med en firmware-version højere end 03.24 22-08-00 NHM-5, der
f.eks kan se navnet på en modtager i en rapport, eller som kan omdøbe
ringetoner uden at de bliver fucked up?

-Japster

Fra : martin molich

Dato : 03-12-00 18:27

Med 4.02, som jeg har, kan man stadig ikke se navnet på personen i
rapporterne.

Mht. ringetonerne: jeg ved det ikke.

-martin molich

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 23:59

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 04-12-00 23:59

> Begge fejl optræder i version 4.02 05-10-000 NHM-5.

Hmm... Jeg kan sagtens omdøbe ringetoner uden at de fucker, jeg har software
version 03.24!
Nogen der ved hvad der er fixet i 4.02 fra 3.24?

--
Glædelig jul og godt Tub'år *<
[UC]Rabberman

Fra : Christian Flintrup

Dato : 05-12-00 13:04

[UC]Rabberman <rasmus@westh.as> wrote:

> Hmm... Jeg kan sagtens omdøbe ringetoner uden at de fucker, jeg har software
> version 03.24!
> Nogen der ved hvad der er fixet i 4.02 fra 3.24?

Også ringetoner fra nettet som åbenbart indholder toner, der er udenfor
de grænser, komponisten kan håndtere?

Jeg kan også godt omdøbe de ringetoner jeg selv laver...

--
Christian Flintrup