Låset celly på bp6
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-01-02 22:28

Hej

Jeg har endeligt fået fat i cpu'er til mit Abit BP6, det er 2 PPGA Celly'er
på 400mhz. Desværre ser det ud som om de er låst, for hvergang jeg forsøge
at ændre hastigheden i bios bliver de på 400x2 eller hopper over på 600x1.
Jeg har installeret BP6FSB og den kører pt. 400@528 uden prob. (seti i 4
timer).

Nå men er der nogle der ved om man kan se om en Celly er låst. Det er 2 der
har siddet i et lign. system og som er købt i en samlet pakke med blæsere.

Stef

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 26-01-02 22:38

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
2 der
> har siddet i et lign. system og som er købt i en samlet pakke med

De er helt sikkert låst, måden du ændrer hastighed på er ved at ændre
FSB hastighed. Dette gør du allerede vha. BP6FSB, men du kan også ændre
FSB i bios

Hilsen
Lars H. Fischer