Nokia 5210?
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-02 20:50

Er der nogen, der har hørt noget mere præcist om, hvornår denne lille frække
sag kan købes herhjemme? Og hvad er prisen?

På nokia.dk står der, at den kan købes i Europa i februar....men det er jo
et vidt begreb.

Nielsen.

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 26-01-02 23:08

Hej!

Efter pålidelige kilder (min storebror, Sonofon) skulle den komme i uge 6/7!

Ved så ikke om den kommer før hos de andre operatører!

--
Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome
Be with the best, or die like the rest...

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-02 11:02

"Stefan Lotzkat" <lotzkat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Efter pålidelige kilder (min storebror, Sonofon) skulle den komme i uge
6/7!

> Ved så ikke om den kommer før hos de andre operatører!

Okay - det lyder godt - hvis det holder stik, så er ventetiden til at holde
ud :) Jeg er selv ved TDC (dog ikke mobil), så i morgen vil jeg undersøge,
hvornår de får den...

Hvad synes folk ellers om den - og er der andre herinde, der kunne finde på
at løbe sådan én?

For dem som ikke har set den før, så gå til www.nokia.dk - forsiden, hvor
der er direkte genvej til både 5210, 6510 og 7650 - de tre nye, kommende
telefoner fra Nokia. Man må sige, at Ericsson får store (større) problemer
med at følge med nu....Nokia rules!

Nielsen.

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 15:50

Øhhh.... Har du set en anden 5210 end jeg har? For den jeg har set er
absolut hverken lille eller fræk!

/Henrik - med den frække T39!

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-02 16:21

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Øhhh.... Har du set en anden 5210 end jeg har? For den jeg har set er
> absolut hverken lille eller fræk!
>
> /Henrik - med den frække T39!

Nej, den er da hele 0,95 cm. længere og hele 0,45 cm tykkere end din
T39....og så er den i øvrigt 0,25 cm. smallere end din T39.............nå
ja - og den vejer hele 6 gram mere end din FRÆKKE T39.....

Så ehh.....alt i alt, så tror jeg massefylden på begge telefoner er stort
set det samme.

Nielsen.

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 19:36

OK... DU vinder - den har jo heller ikke antenne, det giver vel lidt mere
gods... Jeg blev bare lige nødt til at sige min mening, selvom den måske
ikke kom så diplomatisk ud... Beklager hvis jeg var for grov... :)

/H3nrik! - som selv er fræk..?!?