Nokia 3210 Logo ?
Fra : Brian

Dato : 02-12-00 16:14

Hej NG.
Hvordan fjerner men et operatør logo på en Nokia 3210, er det kun muligt ved
at sende et nyt logo ?.
Mvh. Brian

Fra : Izeqb

Dato : 03-12-00 19:32

De har noget på www.sol.dk

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 06-12-00 14:05

Send et blankt logo? Bare et forslag...

Fra : John R. Jensen

Dato : 07-12-00 00:12

"Thomas Rokamp" <crax@mail.com> wrote in message
> Send et blankt logo? Bare et forslag...

Nok ikke så god en idé, så står der nemlig lige præcis ingen ting i
displayet.

Du skal finde finde det rigtige logo et sted på nettet og sende det til
telefonen, eller også skal du sende det samme logo som du har i telefonen nu
og registere det til en operatør du ved, du aldrig vil bruge...

(fx. en af de rusiske, dem vil du nok ikke bruge, selvom du skal til
Rusland. Det er vist nok ret dyrt at bruge sin GSM derover, det var det i
alle fald for ca. 3 år siden, 30 dkr. pr. min. så vidt jeg husker...)

Jeg kun ikke lige huske om det også gælder for 3210, men 5110 kan kun
"huske" eet logo ad gangen, og hvis du sender det, så det virker ved en
rusisk operatør, vil det jo ikke virke på nogle af de danske. Du vil så få
det standart logo der ligger på SIM-kortet (eller hvad den henter fra
nettet).

Og svaret på dit oprindelige spg. JA, du skal sende noget til telefonen, du
kan ikke gøre det ved at trykke på nogle knapper på telefonen...

Mvh. John...