DFI AK74-EC m. Athlon 1100 og tre beep ved~
Fra : Tom Sørensen

Dato : 26-01-02 18:38

Hej,

Mit gamle DFI AK74-EC med en 1100MHz Athlon beeper tre gange, når jeg tænder
maskinen og slukker derefter igen af sig selv.

Jeg kan ikke finde ud af hvad tre beep's betyder i manualen.....er der
nogen, der ved det?

Jeg har prøvet at skifte blæser uden at det hjælper og jeg har på skift
pillet det ene af de 2*256MB ud, men lige meget hjælper det.
Videokortet (Radeon 64MB VIVO), SCSI-controller og netkort har været pillet
ud, men stadig med samme nedslående resultat.......HJÆLP!

- Tom

Fra : Deaster

Dato : 26-01-02 20:29

"Tom Sørensen" <tomsoro@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pillet
> ud, men stadig med samme nedslående resultat.......HJÆLP!

Det kunne være dit gfx. kort som ikke sidder helt ned i soklen.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Frants Johansen

Dato : 26-01-02 21:03

hvis det er en AMI bios betyder det :
Base 64k ram failure med en Award bios : Vidio error

Fra : Tom Sørensen

Dato : 26-01-02 22:32

Tak for tippet!

Det er en Award, så jeg prøver med mit gamle Matrox-kort og ser hvad der

- Tom