Ting fra himlen
Fra : Madbit

Dato : 26-01-02 18:24

Martin Højriis Kristensen skrev:

> Frøer suges op af tornadoer fra små damme og lign.
> De kommer naturligvis ned igen på et tidspunkt = frøregn

måske

.... slanger, ål, sten, frø, mønter, tudser, mad, firben, forarbejdede
sten, og altså frøer igen og igen og igen.

Kræsne hvirvelvinde, der kun vælger en slags objekter? The Mad
Fishmonger?

Er der nogen der kender til en seriøs videnskabelig undersøgelse af
fænomenet, eller har en eller anden teoretiker blot siddet i sin
lænestol og besluttet at det må være hvirvelvinde?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-01-02 18:41

"Madbit" <bavarianilluminati@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kræsne hvirvelvinde, der kun vælger en slags objekter?

Nu er beskrivelserne af frøregnen jo heller ikke verdens bedst
dokumenterede.
Efter al sandsynlighed er det ikke blot frøer der er kommet ned.

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Torben S. Nielsen

Dato : 26-01-02 20:11

> Er der nogen der kender til en seriøs videnskabelig undersøgelse af
> fænomenet, eller har en eller anden teoretiker blot siddet i sin
> lænestol og besluttet at det må være hvirvelvinde?

Hvor vil du hen med det?

mvh Torben

NB: Vi er dog stadig nogen der husker "silderegnen i Tegucigalpa", men det
er en anden historie.