T39m - Langson ordbog...?
Fra : Jacob Strue

Dato : 26-01-02 17:40

Hejsa Alle.
Jeg har erhvervet mig en Ericsson T39m, og er egentligt ret godt tilfreds
med den. Der er bare en enkelt ting der undrer mig lidt: Når jeg skriver
beskeder og benytter T9 ordbogen, kan jeg skrive beskederne noget hurtigere
end displayet kan nå at følge med? Nu har jeg haft en del Nokia tlf med
ordbog før, og i de telefoner har jeg aldrig oplevet problemet, så det er
altså ikke fordi at jeg kan skrive usandsynligt hurtigt..... Nogen der ved
hvordan jeg måske kan få min tlf til at være lidt "hurtigere"??

Tak

Jacob.

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 27-01-02 21:00

"Jacob Strue" <strue@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> altså ikke fordi at jeg kan skrive usandsynligt hurtigt..... Nogen der ved
> hvordan jeg måske kan få min tlf til at være lidt "hurtigere"??

Nope jeg ved ikke om der er noget at gøre ved problemet. Jeg har selv en t39
og samme problem. :(((

MVM

Allan

Fra : H3nrik V!

Dato : 28-01-02 08:01

Der er flere, der har T68, der har haft samme problem, der har berettet om
at det hjalp med en software-update... Nogen, der ved hvor man får sådan én,
og om man skal tage backup af sine kontakter inden? For min t39 (R2G) er da
også for sløv, jeg er tit både 3 og 4 ord foran, når jeg SMS'er. Jeg synes
også, at der er andre punkter, jeg har sat den op til at få rapporter, når
jeg sender beskeder, men hver anden gang eller noget får jeg teledk's lækre
returbesked i stedet... ØV!

/H3nrik!

Fra : Morten Holberg

Dato : 29-01-02 20:19

H3nrik V! <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a32sud$k2j$1@sunsite.dk...
> [...]
> også, at der er andre punkter, jeg har sat den op til at få rapporter, når
> jeg sender beskeder, men hver anden gang eller noget får jeg teledk's

Men er det de 200-et eller andet kr værd, som det givetvis kommer til at
koste + at man skal undvære sin moped et par dage (læs: en uge), hvis man da
ikke lige bor i Tåstrup, som er det eneste sted på sjælland, hvor de har et
Ericsson Service Center....?

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!