Debitel - SUX
Fra : H@M

Dato : 02-12-00 09:29

Er der nogle venlige personer her som ved hvilket program man skal bruge til
at låse Debitel's
Nokia 3210 op med????
For de nægter nemlig at åbne min

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-12-00 09:58

"H@M" <CPE95@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogle venlige personer her som ved hvilket program man skal bruge
til
> at låse Debitel's
> Nokia 3210 op med????
> For de nægter nemlig at åbne min

Næ de vil nok bare have penge for det hvis de 6mdr ikke er gået. Men det
skriver du jo ikke så meget om...

/F

Fra : Fischer

Dato : 03-12-00 07:54

> Næ de vil nok bare have penge for det hvis de 6mdr ikke er gået. Men det
> skriver du jo ikke så meget om...

Well, Flemming. Det ved du vel egentlig ikke ret meget om.

Med det kendskab jeg har til Debilbetal, så kunne jeg godt forestille mig
een af to følgende situationer:
1. De ikke ønsker ikke at udlevere koden før de 6 måneder. End
ikke mod en gebyr (hvilket de vist heller ikke har pligt til).
2. De, efter de 6 måneder, vil prøve ALLE mulige krumspring for
ikke at udlevere koden .... eller i al fald gøre det så besværligt
som muligt at få den.

(F)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-12-00 10:05

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> 2. De, efter de 6 måneder, vil prøve ALLE mulige krumspring for
> ikke at udlevere koden .... eller i al fald gøre det så besværligt

Nej fordi det skriver han ikke noget om, og de skal jo udlevere koden så må
man jo rejse sig og gå ind til debitel og banke (på)

Ved godt det er et skodsted..

Fra : PerlConzult

Dato : 09-12-00 16:36

Selvfølge stinker DEBITEL.

De snyder folk ! :)

-'
Fyn er fin, det er jeg også når man kender mig
-'