Akvarie Videofilm
Fra : Jesper Laursen

Dato : 26-01-02 15:52

Hej !

Er der nogen her i gruppen der ligger inde med nogle
videofilm omkring akvariefisk ???

Det er ikke noget specielt jeg søger, men bare det er om akvariefisk, for
jeg er godt nok ved at være TRÆT af at se programmer om Hajer & Krokodiller,
på henholdvis Animal Planet & National Geographic.

Jeg føler snart jeg kender en Krokodille eller en Haj bedre end de fisk jeg
har svømmende i mit akvarie.

Derfor ville det være fedt hvis der var nogen som havde et par film om
småfisk istedet.

Hilsen Jesper Laursen

--

-= Når det sidste træ er fældet, og det sidste dyr er dræbt
opdager den hvide mand, at man ikke kan spise penge =-