Deling af kabelmodem!!!
Fra : Ceelos

Dato : 26-01-02 15:53

Hej!

Jeg har et kabelmodem som er sat til min pc via usbporten, men modemet har
også en normal netkorts udgang. så er mit spørgsmål kan jeg godt bruge den
til min bærbare også bare lave de samme indstillinger som i pc'en ?

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 26-01-02 17:17

"Ceelos" <eros@mail.dk> wrote in message

> Jeg har et kabelmodem som er sat til min pc via usbporten, men modemet har
> også en normal netkorts udgang. så er mit spørgsmål kan jeg godt bruge den
> til min bærbare også bare lave de samme indstillinger som i pc'en ?

Øh.. Jeg tror ikke du kan bruge begge indgange samtidigt. Det er enten
eller. (Der bliver vist nogle problemos med at registerere abonnementet hele
tiden)

For at dele internettet vil jeg anbefale at du køber et netværkskort og et
krydset netværkskabel, så kan du dele lige så tosset du vil..

Mvh

Jean Christophe

Fra : Ceelos

Dato : 26-01-02 21:14

ok det vil jeg så gøre.
Takker mange gange for svaret.

Fra : Polle

Dato : 30-01-02 19:42

.... kan godt se at der måske kan blive noget med registreringen, men når de
nu har giver 2 offentlige ip-adresser, som i mit tilfælde, så kan det vel
godt lade sig gøre eller hva' ?

Polle