Trådløst netværk.
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 26-01-02 14:57

Hej...

Jeg har søgt lidt rundt på nettet for at finde oplysninger om trådløst
netværk, men jeg har ikke rigtigt fundet noget, så jeg håber at jeg kan få
lidt hjælp her.

Det drejer sig om at jeg gerne vil dele en i-net forbindelse mellem 4 pc'er
(3 bærbare og 1 stationær) som står i forskellige rum (Det vil derfor være
meget svært omend umuligt at lægge kabler imellem)

Jeg har Webspeed nu, vil det være muligt at dele sådan en forbindelse eller
skal det være en ADSL forbindelse med router ?

Jeg vil gerne vide hvilket hardware jeg skal skaffe (Båndbredden skal helst
være > 10 Mbit/sek) og vil det være muligt at køre det gennem en server.

På forhånd tak for hjælpen

--
Mvh.

Jean Christophe

Webmaster - Studi.dk

Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 26-01-02 17:52

hvad er det du skal bruge?

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 26-01-02 18:05

"Christian Precht-Jensen" <christian@precht-jensen.dk> wrote in message
> hvad er det du skal bruge?

Noget hardware !?

/Jean

Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 26-01-02 18:32

prøv på www.noblelink.dk de forhandler linksys produkter som er ganske
flotte og skulle også være af god kvalitet, overvejer selv at købe dem!

ellers på www.edbpriser.dk her er udvalget af producenter

Fra : Stine

Dato : 29-01-02 23:08

> [...]

> (3 bærbare og 1 stationær) som står i forskellige rum (Det vil derfor være
> meget svært omend umuligt at lægge kabler imellem)

Hej Jean

Vi bruger noget udstyr fra Lucent. Det funker fint - også igennem vægge - og
op på første sal :)

Det er i tidernes morgen (ca. 2½ år siden) købt hos UpGrade, men det ser
ikke ud til de har det mere - til gengæld har de noget af det samme bare fra
BreezeCom.

Se evt. http://www.upgrade.dk

Stine