Gratis SMS ?
Fra : Herbert

Dato : 01-12-00 11:36

Kan man sende gratis SMS fra en Mobil ? Har hørt rygter om noget med 666 ?

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 01-12-00 11:54

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man sende gratis SMS fra en Mobil ? Har hørt rygter om noget med 666 ?

Tror du også på julemanden?

\MK

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 02-12-00 07:38

"

> Tror du også på julemanden?
Nej gør du?

Fra : Fischer

Dato : 02-12-00 08:10

> Nej gør du?

Jeg forstår ikke denne tråd???

Tror på Julemanden ...... skulle Julemanden være en løgner eller hva'?
Jeg tvivler da, at nogen af jer har talt med ham - han undgår som regel
kontakt med normale mennesker.
For et par år siden lå jeg på lur natten før juleaften for at få et glimt af
ham, men jeg faldt selvfølgelig i søvn. Da jeg vågnede, havde han været der,
og alle pakkerne lå under træet. Damn!

(F)

Fra : N/A

Dato : 01-12-00 13:31

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 01-12-00 13:31

"Martin Lind Johansen" <volcane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det med 666 er i sikkerhedsinstillingerne i din telefon. Du går ind i
> sikkerhedsindstillingerne og så ind i lukket brugergruppe. Her slår du
> lukket brugergruppe til og så kalder du den 666. Jeg har selv fået det
gjort
> men ved endnu ikke om det virker.

Ja, ja, men nu har en lukketbruger gruppe INTET af gøre med SMS'er, det er
to vidst forskellige ting. De hverken har eller kan have indflydelse på
hinanden.

\MK