Film Anmeldeser/Referater
Fra : Get2net

Dato : 26-01-02 14:12

Hej alle.

Jeg er ny herinde og ville lige høre om i kendte nogle gode sider med
anmeldeser af både nye og gamle film?

For at være mere specifik, leder jeg efter et referat af filmen "Das Boot"
(The Boat 1981) af Wolfgang Petersen.

Med venlig hilsen fra
S. Ditlevsen

Fra : //Overby

Dato : 26-01-02 14:39

> [...]
> anmeldeser af både nye og gamle film?
>
> For at være mere specifik, leder jeg efter et referat af filmen "Das Boot"

Uh, kender desværre ingen anmeldelser, men den film er bare for lækker, nu
ved jeg godt, hvad jeg skal bruge lørdag aften på...

Daniel

Fra : Mikkel Winther

Dato : 26-01-02 17:49

"Get2net" <soren.cool@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> anmeldeser af både nye og gamle film?
>
> For at være mere specifik, leder jeg efter et referat af filmen "Das Boot"

Prøv her:

http://www.rottentomatoes.com/movie-1005281/reviews.php

og/eller her:

http://us.imdb.com/TUrls?COM+0082096

m.

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 27-01-02 13:52

http://www.tvguide.com/Movies/database/ShowMovie.asp?MI=39106

Jørgen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 27-01-02 20:32

"Get2net" <soren.cool@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Jeg er ny herinde og ville lige høre om i kendte nogle gode sider med
> anmeldeser af både nye og gamle film?

Måske denne søgeting kan bruges:

http://www.mrqe.com/

Mvh.