Selvstarter?
Fra : Coach

Dato : 26-01-02 14:01

Hej

Jeg håber jeg kan få lidt hjælp her?

Har et Soyo Dragon motherboard som kører med en 400W strømforsyning

Problemet er at PC'en starter automatisk når jeg tænder på stikkontakten på
væggen.
Og den gjorde det ikke de første 3 uger jeg havde den. Der skulle jeg trykkr
på power button på kabinettet efter at have tændt for stikkontakten.

I Bios står " power status after power failure" til OFF. Altså ingen auto
genstart når strøm bliver sat til.

Den 400W psu er netop sat i, da jeg troede det ville hjælpe, men nej.
Brugte før en 300W psu.

Og den der med at sådan er ATX psu indrettet, duer ikke.
Den har jo ikke altid været sådan.

Nogen tips og idéer?

Coach

Fra : Henrik

Dato : 27-01-02 01:00

> Problemet er at PC'en starter automatisk når jeg tænder på stikkontakten

> væggen.

Prøv at slå "WakeOnLan" eller "-Modem" fra!
Hvis det da ikke allerede er gjort.

mvh
henrik