tuborg julebryg
Fra : Gert Larsen

Dato : 30-11-00 22:29

er der en der ligger inde den ringetone til nokia 3310, ville blive kanon
glad hvis den blev sendt til mig på 25323527 (sonofon). eller mail et link
til gert@larsen.ac

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 01-12-00 16:15

> er der en der ligger inde den ringetone til nokia 3310, ville blive kanon
> glad hvis den blev sendt til mig på 25323527 (sonofon). eller mail et link
> til gert@larsen.ac

Den vil jeg også gerne have...
29727007 (The name is Bond, James Bond =))
Også gerne logo'et hvis nogen har det (Jeg har Telmore (TeleDK))

--
Glædelig jul og godt Tub'år *<
[UC]Rabberman

Fra : Bjarke Berg

Dato : 02-12-00 16:20

jeg vil også gerne have den(ringetonen) hvis der var en venlig person som
vil sende den til 26 81 14 87 (Mobilix)

Fra : Søren

Dato : 03-12-00 13:00

me too 26202970

/søren

Fra : Niels Jul

Dato : 06-12-00 00:30

her er der en adresse hvor man kan hente tuborg logo.
http://www.nokiainfo.dk/
Mvh.
Niels Jul

Fra : Japster