erfaringer med Cybercity
Fra : Peter Laugesen

Dato : 26-01-02 13:45

hej

jeg ville lige høre om der er nogen der kan dele lidt ud af deres erfaringer
med cybercity ADSL.
Jeg tænker mest på ting som oppetider, og i tilfælde af at forbindelsen er
gået ned, hvor længe var den så det?
har de samme problemer med regninger som tiscali åbenbart har osv.

MVH

PL

Fra : Kenneth T

Dato : 26-01-02 16:00

> jeg ville lige høre om der er nogen der kan dele lidt ud af deres
erfaringer
> med cybercity ADSL.

Jeg er privat bruger, og har brugt CC ADSL i godt et år, og er generelt godt
tilfreds.
En rar ting ved CC er deres såkaldte "boost", her kan man for et mindre
beløb midlertidigt opgradere sin forbindelse til f.eks. 2Mb. Dette er en fin
ting hvis man får nogle venner incl deres PCère på besøg i en weekend.

> Jeg tænker mest på ting som oppetider, og i tilfælde af at forbindelsen er
> gået ned, hvor længe var den så det?

Jeg prøvede lige at logge ind i min ruter for sjov:
cbos>sh uptime
Current uptime is 40 days, 18 hours and 46 minutes

...det var sidste gang vi havde strømafbrydelse, her hvor jeg bor..
Typisk varsler CC om at de skal arbejde på deres net & at man derfor kan
forvente nogle afbrydelser i det tidsrum, de har en tjeneste hvor man kan
melde sig til og modtage det på mail, hvis det berører den central som man
er tilsluttet.
Varigheden er typisk nogle timer.

> har de samme problemer med regninger som tiscali åbenbart har osv.

Ikke mig bekendt

--
MVH
Kenneth T

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-01-02 16:59

On Sat, 26 Jan 2002 16:00:28 +0100, Kenneth T wrote:

> Jeg prøvede lige at logge ind i min ruter for sjov:
> cbos>sh uptime
> Current uptime is 40 days, 18 hours and 46 minutes
>
> ..det var sidste gang vi havde strømafbrydelse, her hvor jeg bor..

Det viser kun hvor lang tid routeren har været tændt, intet om
hvor lang tid linien har været oppe.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : D9N

Dato : 26-01-02 19:17

"Peter Laugesen" <zyrex@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gået ned, hvor længe var den så det?
> har de samme problemer med regninger som tiscali åbenbart har osv.

jeg har haft en total nede tid på ca 6 timer på 1½ år.
og har ikke noget at udsætte på CC

--
vh
D9N

Fra : Ole :-\)

Dato : 27-01-02 19:12

Peter Laugesen skrev i en meddelelse
> erfaringer

Har haft dsl hos CC siden feb. 2001
Jeg kan ikke huske at der har været reallenedetider. Når jeg har været
offline, er det mens de arbejder på deres linier, hvilket er sidst på natten
i hverdage ca kl 3 - 7.

Betalingen foregår gnidningsfrit over BetalingsService.

Venlig hilsen

Ole Spontek

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-02-02 00:49

"Peter Laugesen" <zyrex@odense.kollegienet.dk> writes:

> jeg ville lige høre om der er nogen der kan dele lidt ud af deres erfaringer
> med cybercity ADSL.

Jeg har haft ADSL hos CC i ca. 1½ år. Jeg må sige at jeg generelt er
godt tilfreds.

> Jeg tænker mest på ting som oppetider, og i tilfælde af at forbindelsen er
> gået ned, hvor længe var den så det?

Den har været nede et par gange, oftest i forbindelse med varslet
central-arbejde. Jeg overvåger min linie ganske nøje, så jeg har en
god idé om nedetid, hvis blot den har varet mere end et minut

Enkelte gange er de lidt sene med fejlmeldinger, og det plejer de som
regel at undskylde, hvis det sker.

Generelt vil jeg sige at oppetiden er god, og jeg oplever stort set
aldrig at nettet er overbelastet på nogen måde.

> har de samme problemer med regninger som tiscali åbenbart har osv.

Det har jeg ikke indtryk af.

--
Jacob - www.bunk.cc
Why are these athletic shoe salesmen following me?

Fra : Lyrik

Dato : 09-02-02 00:14

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
> [...]
++++++++++++++++++++++++++++++++

Er der noget jeg kan rose, så er det Cybercity!
Har haft adsl i snart et år eller er det 2? Tiden går hurtigt foran
maskinen.

Altid oppe bortset fra et par nætter for lang tid siden hvor den var nede
en halv times tid ved 2-3 tiden om natten..
Telefonsupporten var stinkende god. Ville prøve FTP. Mens jeg var i
telefonen konfigurerede han ikke alene routeren, men satte ftp-programmet op
for mig og loggede på som første prøvebruger.

Fik julegave-24 timers 2 megabitforbindelse!
Betalingsservice på adslen, kører glat.
Aldrig har jeg modtaget ekstraregninger.

Jens