Skærme
Fijala 3554
Driver til Neovo tft?
Fra : Krumme

Dato : 26-01-02 12:52

Hej, er der nogen der bruger alternative driverer til Neovo´s f-15 model da
jeg ikke kan få min skærm til at køre ordentligt.
Til Counter-strike benytter jeg WinXp digitale driver idet Neovo´s oreginale
driver får det hele til at flimre.
Jeg har tjekket neovo hjemmeside i Holland men uden resultat, en henvendelse
blev ignoreret

Hygge

Krumme

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 10:23

On Sat, 26 Jan 2002 12:52:16 +0100,
Krumme <kkolsen@email.dk> wrote:
> [...]
> driver får det hele til at flimre.
> Jeg har tjekket neovo hjemmeside i Holland men uden resultat, en henvendelse

Hvis du ved hvilken refresh rate du normalt kører med, så
kan du i Windows menuen vælge Kør..., og skrive dxdiag
Her kan du sætte refresh rate for DirectX spil på en af
fanebladene.