Beep code "memory error"?
Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 26-01-02 11:59

Hei NG,

Soltek SL-75-KAV/F1 FSB 266,
Award BIOS v6.00PG/Q9,
AMD 1600+/1400MHz,
300W PWR,
1 x 512MB PQI PC133,
ingen o'clock!
Win98SE up-to-date.

Har kørt klippe-stabilt i laaang tid, heraf 1 md med XP1600+, men seneste 2
dage ved 1'ste (kold) opstart 1 Long-beep+Power Off.
Efter 5-10 genstarter kører alt stabilt igen? CPU temp 44c og kabinet 22c,
warm boots ok.

Det betyder "Memory error" og lignende, MEMTST/86 ingen fejl fundne, jeg er
løbet tør for ideer

Nogen forslag?

mvh Ove

Fra : Frants Johansen

Dato : 26-01-02 23:57

en lang og 2 korte betyder : VIDIO ERROR - bemærk at det være ssvært at høre
de korte bip ---- Frants