bios upgrade
Fra : Sørensen

Dato : 26-01-02 11:48

Jeg har downloaded seneste udgrade til min bios - men er lidt tøvende med at
forsøge at installere den. Kan I henvise til en detaljeret dansk vejledning
på nettet, så jeg ikke kommer galt af sted i processen?? Eller anden form
for hjæp til projektet??
P.Sørensen

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Jasper Norman

Dato : 27-01-02 02:09

Der er ikke så mange ben i det. Du skal såmænd bare gøre som text filen
beskriver. Sandsynligvis noget med at kopiere nogle filer ned på en disk, og
derefter starte i DOS-mode, og køre den .exe fil der ligger på den disk du
lige har lavet. Den vil så spørge dig om det er ok at gøre dit og dat... du
kan vælge ok, og derefter kører det. Hvis du har downloadet den forkerte
BIOS, lykkedes det ikke. Jeg ved godt at de skriver at hvis man gør noget
forkert vil det medføre at PC´en bliver ødelagt og det der er værre, men det
har jeg dog aldrig hørt om.

Du er velkommen til at skrive direkte til mig, hvis du gerne vil have at jeg
ser dine filer igennem.

Mvh

Jasper