Nokia 6210 vs. Siemens S35
Fra : Martin K. Hansen

Dato : 30-11-00 01:21

Hvilken skal jeg vælge ?

/martinkh

Fra : Morten Juel

Dato : 30-11-00 04:04

nokia anytime !

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-11-00 10:13

> Hvilken skal jeg vælge ?

siemens, altid siemens.

Har ikke haft noget at udsætte på min, og den er noget mindre end nokia'en

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Morten B

Dato : 30-11-00 11:52

Martin K. Hansen <martinkh@it.dk> wrote in message
> Hvilken skal jeg vælge ?

Jeg har før haft både 5110 og 6150. Jeg skiftede til S35, men skiftede
hurtigt til 6210.
Det er nok mest et spørgsmål om hvad du er vandt til.

/Morten

Fra : Jesper Knudstrup

Dato : 30-11-00 16:36

Gå ind i en butik og få en demo af begge to. Har selv Nokia 6210 og jeg kan
varmt anbefale den.

Jesper

Fra : Morten B

Dato : 30-11-00 20:33

Jesper Knudstrup <jesper.knudstrup@mail.dk> wrote in message
> Gå ind i en butik og få en demo af begge to. Har selv Nokia 6210 og jeg
kan
> varmt anbefale den.

Jeg synes nu det er svært at danne sig en ordenligt indtryk uden at have den
hjemme og bruge i et par dage.
Siemens S35 havde alt man kunne tænke sig den skulle have, men der var mange
småting som jeg havde vænnet mig til ved Nokia som jeg ikke synes jeg ville
undvære.

Men som smagt smag og behag....

/Morten

Fra : J. S.

Dato : 30-11-00 17:58

"Martin K. Hansen" <martinkh@it.dk> wrote in message
> Hvilken skal jeg vælge ?
>
> /martinkh

Har du brug for High Speed data (HSCSD), så vælg Nokia'en (eller vent på
Siemens S40 i januar). Ellers ville jeg vælge S35i gr. lavere vægt og
design. 6210 ligner sgu den gamle (6150) for meget.

Fra : Sydfyns FM

Dato : 28-11-00 18:52

> Har du brug for High Speed data (HSCSD), så vælg Nokia'en (eller vent på
> Siemens S40 i januar). Ellers ville jeg vælge S35i gr. lavere vægt og
> design. 6210 ligner sgu den gamle (6150) for meget.

Ja, helt vildt. Er der da noget den ikke ligner, er det 6150.

Mvh

John K

Fra : N/A

Dato : 01-12-00 12:27

Fra : Brian Fisker

Dato : 01-12-00 12:27

Nu var 6150 jo nok også en af de bedst sælgende telefoner - og nok også
Nokia til dato største succes (indenfor mobiltelefoner), så det er vel ikke
helt underligt, hvis Nokia forsøger at bygge videre på denne succes!

\Mandal

Fra : Sydfyns FM

Dato : 29-11-00 23:30

> 6150 og 6210 har nøjagtig samme formfaktor => de bruger samme holder til
> carkit. Prøv at "montere" en antenne på 6210 og så vil du se at de ligge
> utrolig tæt på en 6150. Kunne iøvrigt også bedre lide de gamle
> navigationsknapper - den nye er sværere at bruge.

OK, jeg tænkte nu også mere på det rent design-mæssige. Der ligner de ikke
hinanden ret meget.

Mvh

John K

Fra : Tjekmambo

Dato : 02-12-00 13:40

Simens s35i - dæææææææææææææjlig phone...:)

Martin K. Hansen <martinkh@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9046er$uv2$1@news.cybercity.dk...