2 syge killinger
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 26-01-02 10:20

Hej
De 2 af vores 5 små killinger er / har været syge. Det startede med at Benji
haltede på det ene forben og samtidig var den lille krudtugle helt stille.
Han lå bare. "Andre kloge" mennesker sagde vi skulle se tiden an, det var
ikke nødvendigt at tage til dyrlægen med en lille killing, og slet ikke når
der var andre der alligevel ville have aflivet ham. Men vi gjorde det nu
alligevel og det var meget godt, for ellers havde han ikke overlevet den
dag. Han havde 40. 9 i feber. Dyrlægen sagde han havde fået en rift der var
gået blodforgiftning i. I dag er Benji ude af vores "sygestue" (Det lille
lune fyrerum). Men igår begyndte Lille Ling at halte og skrante. I dag er
hun på medicin og ligger nu på vores "sygestue".
Kan der være et sammenhæng ? Er der nogen derude der har prøvet det eller
ved noget om det.

Mange hilsner
Alice

www.alice-trauelsen.dk
www.radio-luna.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-01-02 10:47

Hvilke blodprøver har dyrlægen taget? hvordan fungerer killingernes
organer i øvrigt? hvor gamle er killingerne nu?
Jeg har aldrig oplevet en blodforgiftning hos mine katte (hverken
killinger eller voksne), så jeg kan ikke hjælpe dig. men jeg synes det
lyder sært at en rift skulle kunne udvikle sig sådan - killinger får jo
rifter hele tiden.
mvh Camilla