Radioprogram
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 26-01-02 09:38

Ved ikke om denne har været postet herinde, hvis den har så får I den altså
bare lige igen
_____________________
Der er i øjeblikket en afstemning igang, om hvilket emne de professionelle
på P3 skal lave, og det ene emne er katte. Problemet er bare at katte kun
har 7% af stemmerne, men det kan der jo hurtigt laves om på ))) Så skynd
jer ind og stemme, det kunne da være meget godt med en hel uges program om
katte, ikke *S*

http://www.dr.dk/skum/prof/index.shtm#stem

Venligst Mette

Fra : Blue & White

Dato : 26-01-02 09:45

Det ville være alle tiders - jeg kan glæde dig med, at katte nu er oppe på
29 % og ligger på andenpladsen efter "Luksus".
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Hedda

Dato : 26-01-02 18:25

On Sat, 26 Jan 2002 09:45:21 +0100, "Blue & White" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

>Det ville være alle tiders - jeg kan glæde dig med, at katte nu er oppe på
>29 % og ligger på andenpladsen efter "Luksus".

Så har vi også været ved stemmeurnen - 32% til katte nu !

Hygge -

Hedda

Fra : ip

Dato : 26-01-02 18:03

Ja nu er den på 32 %
men luksus har 33 %

Esben

Fra : Linda

Dato : 27-01-02 08:33

Hej
Jeg har lige været inde og kigge, katte har 34% og føre med 2%.

Linda, Venus og Frederik

Mette B. Rahm <NOSPAMmette@dk-gillian.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c526ab8$0$89120$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...