TDK-Mobil i display, men Telmore
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-11-00 12:32

Hejsa!

Jeg har lige fået mit SIM-kort fra Telmore ind af døren, imponerende,
2 dage efter jeg bestilte det!

Der står TDK-MOBIL i displayet, på min Audiovox GSM 810. Det er ikke
muligt at få det ændret til TELMORE?

Der var snak om det for noget tid siden, hvor der var en der sagde, at
ældre telefoner ville vise TDK-MOBIL, men er Audiovox en ældre
telefon? :) Eller er det bare fordi det er en discount-fon?
--
venligst,
Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/
- den nemme, overskuelige oversigt.

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 09:11

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-11-00 09:11

<rabberman@unitedcows.com> wrote in message
> Hehe jeg fik da mit dagen efter jeg bestilte =)

Det kan jeg altså ikke se det imponerende i... De gange jeg har købt telefon
og/eller simkort det sidste år eller to har det virker inden jeg gik ud af
butikken...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-00 14:56

Niels Andersen skrev:

>Det kan jeg altså ikke se det imponerende i...

Det er da bare dejligt, at skidtet bliver sendt samme dag man
bestiller. Jeg har oplevet flere meget sløve teleselskaber.

>De gange jeg har købt telefon
>og/eller simkort det sidste år eller to har det virker inden jeg gik ud af
>butikken...

De virker jo som regel _inden_ de er købt, derfor.

Om du vil være imponeret eller ej, det kan kun du afgøre, jeg ved ikke
om jeg var imponeret - jeg var bare glæderligt overrasket.