IIS problemer
Fra : pixx

Dato : 26-01-02 02:53

Jeg har en IIS server som kører helt fint.. Jeg kan trække Data ud fra
databasen, men når skal skal indsætte eller ændre noget i databasen, så
går det galt.

Jeg får beskeden:
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an
updateable query.

Jeg har givet IUSR write permission og tjekket at Database folderen og
databasen ikke er Read-only.

Tror at problemmet måske ligger i min ADSL forbindelse, at folk ikke kan
sende info til mig..
For når jeg kører den lokalt.. så virker det fint.. men så snart jeg
prøver over nettet, så fucker det.

Kører med NetExpress fra TDC, og en SpeedStream 2601 Router

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Olesen

Dato : 26-01-02 08:15

On 26 jan 2002 pixx wrote:

> [...]
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an

Lyder til at du ikke har fået givet de rigtige skrive rettigheder.

--
Thomas Olesen

Fra : Klaus Jensen

Dato : 27-01-02 22:26

"Thomas Olesen" <thol_spamspameggandnospam_@mail.dk> wrote in message
> Lyder til at du ikke har fået givet de rigtige skrive rettigheder.
Nok nærmere at der forsøges en update-statement på et view/query, som ikke
umiddelbart kan opdateres (f.eks. ingen unik nøgle).

Under alle omstændigheder har det ikke noget med ADSL at gøre.

- Klaus