Biohazard
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-01-02 02:06

http://www.apple.com/trailers/columbia/resident_evil/trailerLarge.html

Endelig !

Det bliver interessant at se, hvad Paul Anderson har fået ud af Resident
Evil.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-02 02:13

Hej!

Thomas Mouritsen wrote:

> Det bliver interessant at se, hvad Paul Anderson har fået ud af Resident
> Evil.

Det kan jeg godt fortælle dig allerede nu. Det bliver sårn. ca. Hollow Man på
speed, hvilket ikke er er godt tegn! :(

Var det en Bruckheimer? Eller en Warming som jeg personligt kalder dem! ;=)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-01-02 02:19

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg godt fortælle dig allerede nu. Det bliver sårn. ca. Hollow Man

> speed, hvilket ikke er er godt tegn! :(

Paul Anderson kan faktisk godt lave horror og sci-fi.

Event Horizon var ret effektfuld.

Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-02 02:29

Hej!

Thomas Mouritsen wrote:

> Paul Anderson kan faktisk godt lave horror og sci-fi.

> Event Horizon var ret effektfuld.

Joeh, men den vinder sq næppe en Oscar for mest originale script!

Og så har han også haft fingrene i Soldier (Kurt Russel) og Mortal Combat.

Det er jo en ren gulddreng vi har fat i her <g>

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Max Møller

Dato : 26-01-02 03:16

> Joeh, men den vinder sq næppe en Oscar for mest originale script!

Især ikke, når plottet er hugget fra "Dark Side of the Moon"...
http://us.imdb.com/Plot?0099364

Max

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-02 03:26

Hej!

"Max Møller" wrote:

> Især ikke, når plottet er hugget fra "Dark Side of the Moon"...
> http://us.imdb.com/Plot?0099364

Hehe, sjovt du lige skulle finde den. Det er en af mine "kult-klassikere", den
hedder "Den Sorte Måne" på dansk. Magen til makværk skal man lede længe efter.
Et monster som lever i folk og efterlader ofrene uden hud på maven (i
trekantform), et rumskib som minder om malet karton (hey, det tror jeg faktisk
det _er_ :)), sci-fi våben som er alm. våben med et par paprør ekstra, skuespil
som er helt til rotterne og en slutning som er rigtig lidt opfindsom!

Se den, se den! Den er faktisk ret underholdende på sin egen kiksede måde.
Lissom en Ed Wood film

Umiddelbart så vil jeg da iøvrigt ikke mene, at den minder om Event Horison. Der
er rumskibe og onde skabninger i begge film, hvad er ellers fælles?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Max Møller

Dato : 26-01-02 04:22

Hejsa

> Se den, se den! Den er faktisk ret underholdende på sin egen kiksede måde.
> Lissom en Ed Wood film

Så den for mange år siden som en lille purk og syntes faktisk den var ret
fed

> Umiddelbart så vil jeg da iøvrigt ikke mene, at den minder om Event
Horison. Der
> er rumskibe og onde skabninger i begge film, hvad er ellers fælles?

-hovedpersonerne møder et forladt rumskib i rummet
-der er sket underlige ting med det rumskib
-de bliver slået ihjel en efter en
-det er djævelen, der står bag
-hovedpersonerne ofrer sig selv for at vinde

(små forskelle i sidste punkt- i DSoM er helvede på den mørke side af månen,
i EH er det en anden dimension - men der er under alle omstændigheder kommet
noget med tilbage fra helvede)

Max

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-01-02 02:27

Thomas Mouritsen skrev i meddelelsen ...

> [...]
Man
>på
>
>Paul Anderson kan faktisk godt lave horror og sci-fi.

Jeg så traileren tidligere idag... Virkede for mig som en B film... En meget
dyr B film :(

Men ok, den er sikkert fin at underholde med imens man spiser sine
popcorn...

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-02 02:34

Hej!

Anders Houmark wrote:

> Men ok, den er sikkert fin at underholde med imens man spiser sine
> popcorn...

Nu er jeg typen der kan bunde en spand popkorn på ca. 10 minutter, så for min
skyld ingen alarm :)

Rigtig god science-fiction inkluderer for mit vedkommende:

Blade Runner
Alien, 8th Passenger
Aliens
Dark City
T1 og T2

Og flere andre, listen er prioriteret med højeste do. øverst! Gæt hvem der
glæder sig til BR special box edition...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-01-02 03:02

Hejsa

Synes virkelig den ser elendig ud, ved ikke helt hvad det
er, men den virker simpelthen bare så kikset.

Hilsen

Peter

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-01-02 16:33

Kim Voss Schrader skrev i meddelelsen <3C520779.9299F347@kampsax.dtu.dk>...
>Hej!

>Nu er jeg typen der kan bunde en spand popkorn på ca. 10 minutter, så for
min
>skyld ingen alarm :)

:)

>Blade Runner
>Alien, 8th Passenger
>Aliens
>Dark City
>T1 og T2

Dark City.. Egentlig ærgeligt den ikke slog igennem så godt, for det er en
rigtig god film, efter min mening. Det kan godt være effekterne ikke er
gode, og det hele virker lidt plat, men det er en god "tænke-film"