Nokia 8310, Tiscali og WAP - virker ikke
Fra : Jonas Agertoft

Dato : 26-01-02 01:11

Hey,
Min tlf er Nokia 8310, mit abb er Tiscalimobile.
Jeg kan ikke få WAP til at virke. Når jeg prøver at oprette forbindelse får
jeg denne fejlmelding "Intet gateway svar". Dette er ikke et nyt problem. I
de 4 måneder jeg har haft telefonen, har den sagt det samme.

Er der nogle som har haft held med Tiscali's WAP, eller nogle der ved, hvad
løsningen på mit problem er?

På forhånd tak,
Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-02 01:34

Jonas Agertoft skrev:

>Er der nogle som har haft held med Tiscali's WAP, eller nogle der ved, hvad
>løsningen på mit problem er?

Du bruger disse indstillinger?
http://mobile.tiscali.dk/dkweb/SilverStream/Pages/slimarticle.html?id=922#mobiinet

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jonas Agertoft

Dato : 26-01-02 01:41

Nu fandt jeg ud af det...
Det er bare med at læse, hvad der står på hjemmesiden

/Jonas