backup, endnu en gang! fp98
Fra : Mette Frederksen

Dato : 26-01-02 00:58

Hejsa!!!

nu er jeg ved at være motiveret for at arbejde på min hjemmeside igen!!! Men
jeg gider ikke arbejde forgæves!!!
Hvis jeg kommer til at slette den, hvilket er sket før! upz!!!

Jeg vil lige sikre mig at det jeg forsøger ikke er spildt! *S*

Jeg arbejder online når jeg arbejder på min hjemmeside..

og så har jeg fået den ide at jeg kan exportere mine sider til et sted på
mit c-drev. og skulle jeg være så uheldig at min side forsvinder fra nettet
så kan jeg jo bare importere siderne (fra mit c-drev) igen...

Men kan det passe at jeg skal exportere hver enkelte side og billede for
sig??? det bliver da et kæmpe arbejde! det lader ikke til at jeg kan
exportere mapper...

jeg kan heller ikke bare kopiere filerne over i en anden mappe på
c-drevet... det fatter den simpelthen ikke...

tjjaa... eller også er det bare mig der ikke helt fatter hvad jeg skal gøre!
*LOL*

så jeg håber på en hjælpende hånd endnu en gang!

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-01-02 03:12

File | Publish. Target C:\whatever.

Fra : Mette Frederksen

Dato : 26-01-02 10:52

> File | Publish. Target C:\whatever.

Ahhhh.. det var smart!!!

Så går jeg ud fra at hvis jeg skulle være så uheldig at miste min hjemmeside
(hvilket er sket 3 gange før *G*) så kan jeg bare importere fra mit c-drev
ikke?

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-01-02 11:37

Jo, samme måde.

On Sat, 26 Jan 2002 10:52:22 +0100, "Mette Frederksen"

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 01:59

Når jeg arbejder med én af mine hjemmesider sker det direkte på min egen
computer. Når jeg omsider syntes resultatet er godt nok, lægger jeg det op
på nettet - men samtidig laver jeg en lokal backup på harddisken (har i alt
2 backups on disk).
Jeg bruger Windows Commander til upload.

Husk brug ALTID backup af dit arbejde. Hvis du har en brænder med RW koster
det ikke meget, kun 2-3 disk at skifte imellem á 10-15 kr. og de holder
meget længe.
Hvis du absolut vil arbejde online, kan du bare lave et bibliotek brugerne
ikke kan læse dér og bruge det til din backup, men hvad så hvis din udbyders
system går i uddú?

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Mette Frederksen

Dato : 30-01-02 23:59

Hejsa!

Jeg har fundet løsningen på mit problem... *S* nu har jeg en back up! *S*

Den ligger ganske vist på min computer! da jeg ikke har nogen brænder! *S*

Jeg gjorde det at jeg trykkede på publish og satte frontpage til at
publisere min side til mit c-drev

og hvis jeg er så uheldig at min udbyder kommer til at slette mig side
(hvilket er sket før! *Grrr*... hmmm grundet manglende betaling?!?!? *LOL*)
Så kan jeg bruge den funktion i frontpage der hedder impoter, den ligger i
filer.. og så blot sætte min side op ud far de filer jeg har på mit c-drev..
*S*

Jeg synes det er nemt og behageligt at arbejde online! og min side er ikke
så stor og vistigt at den skal være helt færdig før den kommer på nettet...

og halv færdige sider lader jeg bare være med at linke til fra mine andre
sider....

Så nu skal i alle sammen have tak for hjælpen!

Mette

--
\!/
(@ @)