Endelig !!!!!!!!!!!!!
Fra : Coppi

Dato : 25-01-02 23:41

Hej.

Det har været en hård uge.
Vi kom hjem fra ferie i søndags, vufferne havde været i pension i 16 dg.
Vi vidste godt, at Røskva var på vej til at komme i løbetid.
Søndag, da vi hentede dem, var hun højløbsk.
Vi har slet ikke kunnet hygge os,ligesom vi plejer når vi kommer fra ferie.
Coppi har været lukket ude i gangen, og Røskva har ikke kunnet komme med op
og sove, så det har bare været rigtig træls.
Nu er det heldigvis ovre, så vi hygger os bare så meget.
Godt det ikke er sådan hele året, så var der ikke meget ved at have 2 hunde.

coppi

Fra : Pernille

Dato : 26-01-02 08:29

Hej.

Så skulle du prøve at ha' 2 hanner og 1 højløbsk tæve, så får man ikke sovet
meget.
Tæven er højløbsk lige nu og jeg skal til konk. imorgen Søndag med den ene
han og han er ikke helt som han plejer.)

Claus
Der i morgen håber på succes men regner med fiasko.

Fra : Coppi

Dato : 26-01-02 21:35

"Pernille" <Mito@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Claus
> Der i morgen håber på succes men regner med fiasko.
>
> Det kan jeg rimelig godt sætte mig ind i

coppi

Fra : Coppi

Dato : 26-01-02 21:59

"Coppi" <annie321@worldonline.dk> skrev i en meddelelse