DVD film stopper.................
Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-02 22:50

Er der andre her som oplever at en DVD film pludselig stopper og ikke vil
spille videre?

Sagen er den at jeg har "De Blodrøde Floder" R2 som i den grad nægter at
spille far starter af kapitel 16.
Afspilleren er en Thomson DTH 4200 som der ellers ikke er nogen problemer
med, men uanset hvad jeg gør, så nægter afspilleren af køre længere end til
kapitel 16, det videre godt nok på afspilleren som om at den stadig køre, da
minuttælleren køre, men lyd og billede stopper....................noget som
har lignende oplevelser?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 25-01-02 23:01

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
da
> minuttælleren køre, men lyd og billede stopper....................noget

Den vil sikkert skåne dig for slutningen :)

Jacob

Fra : Søren Blom

Dato : 26-01-02 02:34

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev

> Den vil sikkert skåne dig for slutningen :)

Skal jeg så være glad eller ked af at den stoppede allerede 59 minutter inde
i filmen

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 26-01-02 00:40

> Er der andre her som oplever at en DVD film pludselig stopper og ikke vil
> spille videre?

Jeg har lige haft samme problem med en Denon afspiller. Det er sandsynligvis
lacerhovedet der skal justeres. Den kan have skubbet sig en anelse.

/Martin Helbo

Fra : Søren Blom

Dato : 26-01-02 02:33

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev

> Jeg har lige haft samme problem med en Denon afspiller. Det er
sandsynligvis
> lacerhovedet der skal justeres. Den kan have skubbet sig en anelse.

HMMMMMM, godt der stadig er garanti på maskinen.
Det er bare underligt, for det er kun på den film jeg har haft problemet,
har siden set en anden uden problemer.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-01-02 22:03

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message

> Jeg har lige haft samme problem med en Denon afspiller. Det er
sandsynligvis
> lacerhovedet der skal justeres. Den kan have skubbet sig en anelse.
>
> /Martin Helbo

Eh... Thomson og Denon, siger det ikke det hele???

Fra : Rhythm

Dato : 26-01-02 11:47

> [...]
da
> minuttælleren køre, men lyd og billede stopper....................noget

Jeg har fundet ud af at der blev sendt et par Thomson modeller på markedet
med
fejlfyldte lasere hvor at min Thomson DTH4500 også er imellem.
Thomson Og Panasonic var 2 af dem som fik de fejlfyldte lasere.
Så måske er der en af dem i din afspiller også.
Din afspiller skal som min bare sendes til reperation , så skifter de
laseren ud med en ny.
Jeg oplevede samme fejl blot ved andre film + pixeleringer og lyd forsvinden
ved
(offtopic) Mp3.

Mvh
Rhythm

Fra : Tine & Jimmy

Dato : 26-01-02 17:19

Jeg har oplevet det samme med James Bond filmen The world is not enough.
Hvor jeg ikke kan se fra kapitel 11 af. Men jeg har nu fået udskiftet min
laser 2 gange siden og den kan stadig ikke æde den. Og min maskine er en
Panasonic A 350. Så jeg er glad for at jeg har Total forsikring på min
maskine. Den har tjent sig ind flere gange. Jeg har dog kun set en maskine
der kunne æde TWINE, og det er min svigerfars Samsung 511.

Så det er et kendt problem. Prøv at se om andre kan se din film.

Hilsen

Jimmy

Fra : MJ

Dato : 27-01-02 22:16

"Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine. Den har tjent sig ind flere gange. Jeg har dog kun set en maskine
> der kunne æde TWINE, og det er min svigerfars Samsung 511.

Har lige tjekket min reg 2 af TWINE den kører fint henover kapitel 11.
Det er en sony DVP-325S
Jeg har heller ikke hørt om problemet med TWINE før.