Mobilix bliver til "Orange"...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-11-00 18:37

Hej...

Mobiloperatøren Mobilix skifter nu navn til Orange... Ihverfald ifølge
oplysninger her til aften fra IDG. Læs mere på denne link:

Mobilix skifter navn til Orange
Den danske mobiloperatør Mobilix bliver en del af et pan-europæisk
operatørnetværk, der skal bære navnet Orange. Bag den store strategiske
satsning står det franske teleselskab, France Telecom, som ejer Mobilix
samt tolv andre mobilselskaber i hele Europa.
http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=8846

--
M.v.h. Ole

Fra : Distant Suns Support

Dato : 27-11-00 19:47

Måske bliver deres priser og udbud så mere spiselige!!!??!

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-11-00 22:36

> Måske bliver deres priser og udbud så mere spiselige!!!??!

Er de ikke meget rimelige?
Jeg synes ihvertfald deres Mayday-produkt er ideelt til den lidet snakkende
kæreste som bare skal have en telefon til at modtage kald.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 14:38

Fra : Michael Haahr

Dato : 14-12-00 14:38

"Kim Larsen" <Kim_L@forum.dk> wrote in message
> Mon nogen har fortalt Mobilix´s ejere hvor åndssvagt det navn lyder på
> dansk?

Åbenbart ikke Totalt kønt er det ihvertfald ikke....

Fra : Perino

Dato : 29-12-00 22:28

Der er vist mange brands som lyder aandsvagt hvis udtalt forkert - paa
dansk, lokalt sprog ell engelsk/amerikansk - saa lad os kalde det hvad det
hedder. orange har ekstrem brand recognition og philosofien bag orange er
starkere end nogen andet maerke jeg kan komme i takte om - specielt naar man
taenker paa brandets levetid...

Jesper
Kensington, London