SMS-VIRUS
Fra : Anders Ravn

Dato : 27-11-00 18:30

Hmm.... Hej NG!

Har fået sådan en SMS hvor der stod et eller andet.... (var træt da jeg
modtog den, så læste den dér, men ka ikk huske texten)

Men altså symbolerne (det er en 3210) øverst i displayet er fremhævet - den
til telefonsvarer, fax og email... Hvordan fjerner man det igen - uden at
genetablere standardopsætning eller gå til en forhandler med den (og jeg har
heller ikke noget kabel)

på forhånd tak

mvh,

*/Anders

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 13:43

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 28-11-00 13:43

Jep, nemlig... Man skal skifte sit eget kort ud med et andet. Så skal
telefonen startes op med det andet kort. Herefter kan eget kort isættes
igen, og symbolerne er fjernet.

Kenneth Rasmussen

Fra : Bo Larsen

Dato : 28-11-00 15:30

Kenneth Rasmussen skriver:

> Jep, nemlig... Man skal skifte sit eget kort ud med et andet. Så skal
> telefonen startes op med det andet kort. Herefter kan eget kort isættes
> igen, og symbolerne er fjernet.
>
> Kenneth Rasmussen

Ja! Det er da godt at man ikke bruger en Nokia

(P.s. læg mærke til smiley'en _inden_ jeg bliver overfaldet af vrede
Nokia-ejere)

--
Med Venlig Hilsen.........Og alt det dér

Bo Larsen

P.S. Holdninger og meninger i dette dokument er helt mine egne,
og har intet som helst med min arbejdsplads at gøre.

P.P.S. Ved svar fjern venligst *** fra min E-mail adresse.

Fra : "

Dato : 28-11-00 20:49

Brug også Panuworld´s FlashMSG til at fjerne dem med......sorry, men kabel
er nødvendigt!!

slimZ.dk

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 09:50