Hvordan pokker?
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 25-01-02 18:53

Hejsa.

Jeg har lånt en cd af en af vennerne for at checke hvor god sådan en film på
en cd mon egentligt kan være. Men jeg kan skisme ikke finde ud af at få den
cd lavet så jeg kan proppe den i min dvd afspiller inde i stuen.

De filer jeg har fået er 1 stk .BIN fil på 824 MB og 1 stk CUE fil på 1 KB.
Nero vil ikke brænde den da filen er alt for stor til en cd. Hvordan gør man
sådan noget?

Fra : Zeki

Dato : 25-01-02 19:35

Det smarte lille program 'Isobuster' er svaret.

Zeki

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-01-02 20:36

hejsa

kan jo også brænde den, som den skal. Højst sandsynlig VCD.

Brug fireburner til det.

Hilsen

Peter

Fra : Max Møller

Dato : 25-01-02 21:43

eller nero

Max

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-01-02 22:44

Hej

ja, men skal man så ikke først bruge isobuster
eller lignende?

Hilsen

Peter

Fra : Torben Larsen

Dato : 25-01-02 23:22

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> wrote in message
> Hej
>
> ja, men skal man så ikke først bruge isobuster
> eller lignende?

Jo. Nero kan IKKE læse cue/bin filer. Fireburner eller CDRwin er svaret.

Torben

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-01-02 23:26

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote in message
> Jo. Nero kan IKKE læse cue/bin filer. Fireburner eller CDRwin er svaret.

Nero kan ikke håndtere cue-filer, men bin-filer har den det helt fint med,
bare brænd dem som raw data, så skulle det hele køre :)

Er det ikke ved at være futte-tid?

/Nikolaj

Fra : Klitgaard

Dato : 26-01-02 09:26

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> Nero kan ikke håndtere cue-filer, men bin-filer har den det helt fint
med,
> bare brænd dem som raw data, så skulle det hele køre :)

Det kan den da godt. File -> Burn Image -> Filtype= "All Files" -> Vælg
*.cue filen.

> Er det ikke ved at være futte-tid?

Jo

--
....Klitgaard

Fra : Lars Svoldgaard

Dato : 30-01-02 00:18

On Fri, 25 Jan 2002 23:21:30 +0100, "Torben Larsen"
<turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote:

>Jo. Nero kan IKKE læse cue/bin filer. Fireburner eller CDRwin er svaret.

Jo, det kan den altså. Blev tilføjet i en nyere version, kan ikke lige
huske hvilken.

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 26-01-02 10:54

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> wrote in message
> hejsa
>
> kan jo også brænde den, som den skal. Højst sandsynlig VCD.

Jamen jeg har prøvet man kan ikke få filmen afspillet på min pioneer dv717.
I ISO filen ligger der nogle mapper Der er en der hedder MPEG2, SEGMENT, EXT
og SVCD og i MPEG 2 mappen ligger en fil som jo sikkert er filmen. men den
kan ikke afspilles på pcén. I infoen om filmen står der følgende:
format........: ntsc vcd (480x480, 29.97fps)
..................: 2-pass variable bitrate
..................: video: 2450kbit max, 2190kbit avg
..................: audio: 224 kbits 44khz

Kan nogle give mig en forklaring på hvorfor denne film ikke vil afspilles?

Når jeg brænder en svcd og sætter i dvd afspilleren siger den bare at det er
en musik cd. Hvor første track er ganske kort og næste track er langt!

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-01-02 11:59

Hejsa

Prøv at bruge ISObuster til at trække film filen ud
bin filen og så bruge en VCDtemplate fra nero til at brænde
den som VCD. Eller kan du bare trække filen ind i
windows medie player som burde kunne klare den da det
jo bare er en MPG.

FUT tid for alvor da

Hilsen

Peter

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-01-02 16:42

In article <3c519c2e$0$14431$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Martin Mathiesen claimed the following:
> De filer jeg har fået er 1 stk .BIN fil på 824 MB og 1 stk CUE fil på 1 KB.
> Nero vil ikke brænde den da filen er alt for stor til en cd. Hvordan gør man
> sådan noget?

Du har fået en piratversion af LOTR, jvf. eventuelt:
http://dk.news.yahoo.com/020125/38/umpl.html

Anyway, filen er i MPEG-2 format, hvilket WMP ikke kan afspille. Download
programmet PowerDVD, og du kan se .mpeg filen, efter at du enten har brændt den
ud, eller brugt et værktøj til blot at læse indholdet af .bin filen.

--
Anders Vind Ebbesen
"One of my big fears in life is that I'm going to die and my parents are going

Fra : Agricola

Dato : 26-01-02 20:05

> [...]
brændt den
> ud, eller brugt et værktøj til blot at læse indholdet af .bin filen.

Jeg får bedre resultat med WinDVD 2k.